Mooie foto's van Prada!!
Ik ben net weer terug van Willy, vandaag ging het weer helemaal super met haar, geen gebijt en ze was weer hartstikke lief. Die mensen waren gisteren best wel een beetje in paniek, zou ik ook zijn eerlijk gezegd, als mijn kind door een nieuwe pony zou worden gebeten, eerlijk is eerlijk
Die mensen waren ook super blij want ze zagen hun droompony veranderen in een pittbull
Vandaag heeft de kleine meid weer lekker met haar gewandeld en het ging super.. En die kleine was dus mega opgelucht dat Willy nu toch mocht blijven
Ze moesten hals over kop van stal veranderen omdat punt 1 Willy haar stal bovenop een gierput was en dit verschrikkelijk stonk, punt 2 dat ze dus opgejaagd werd door haar 2 weidegenoten.. Die boer zei toen: dan donder je toch op als je het er niet mee eens bent??? Stel op sprong zijn ze nu dus op de stal gaan staan waar ze nu staat. Gelukkig is het voor korte duur, want ze hebben nu een stal gereserveerd op een betere plek, waar ze ook naar buiten kan, dit is maar voor 2 weken.
We hebben afgesproken dat we nog contact zouden houden over hoe het met haar gaat, of het nu slecht of goed gaat.
Was echt wel heel erg teleurgesteld, want dit zijn echt wel de goeie mensen voor haar. Ze vonden het ook heel fijn dat ik er was vandaag en dat ik ze er niet in heb laten stikken als het ware. Goddank hebben ze er nu weer veel vertrouwen in dat het goed gaat komen met kleine overstresste Willykind..