Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Ik ga 'antwoorden' op de afgelopen dagen..
Ze loopt uit ontspanning zelf al wat aan de teugel. Dit is wel enkel in stap, het gaat nog niet zo gemakkelijk worden om dat in draf 'aan te leren'. Tips zijn altijd welkom, ik dacht eerst aan de longe een longeerhulp te gebruiken (die van FRA) zodat ze eerst die rug leert gebruiken.
) Hihi, Sally met een badhairday.. Klinkt herkenbaar!
Gelukkig heeft de boer me gebeld en kan ik binnenkort terug aan het werk op de kinderboerderij.. Vrijdag moet ik gaan en ook nog eens 14 april.
) Tinky had ook een nieuw vriendje gemaakt, namelijk Jack van Lor. Jeetje, die konden dus écht niet van elkaar afblijven hé.. Kroelen en neusjes geven.. Probleem was dat Jack het maar al te leuk vond om mijn witte tinker te besmeuren met zijn modder snor.
. [HK] Vlekken en sokken tot over onze oren, tinker belgen !
Haar bultje is een eeltbultje. Waarschijnlijk doordat het zadel een beetje schuurt vormt zich daar eelt. Mocht het de komende 2 weken 2 keer zo groot worden dan moet ik weer bellen en gaan ze het verwijderen. Blijf het maar in de gaten houden.
.
ik kom denzel ooooit een x meeten hoor
en ontvoeren