Het werd tijd dat ik nog eens kwam piepen, ga zo veel mogelijk terugposten.. Ik heb alles wel gevolgt/gelezen
Ik ga 'antwoorden' op de afgelopen dagen..
Trainen met de Tinkers.. Binnenkort is die van mij ook aan de beurt. Ik moet er wel even bij zeggen dat ze nu écht mijn hand begint op te zoeken tijdens het rijden
Ze loopt uit ontspanning zelf al wat aan de teugel. Dit is wel enkel in stap, het gaat nog niet zo gemakkelijk worden om dat in draf 'aan te leren'. Tips zijn altijd welkom, ik dacht eerst aan de longe een longeerhulp te gebruiken (die van FRA) zodat ze eerst die rug leert gebruiken.
Leuk filmpje Tinker_sally (Zou ik je echte naam eens mogen? Dat is fijner voor jou
) Hihi, Sally met een badhairday.. Klinkt herkenbaar!
Super dat je een fijne verjaardag hebt gehad Patrick, nog een gelukkige hé!
Maartje, ik vind het enorm leuk om Arya te volgen, spannend zeg! Ik volg het topic ook van haar, alleen heb ik niet gegokt, want ik zat er bij Whis & Pat helemaal naast 
Geweldig zeg Lor!
Leuke foto's van Gijs, Jorine, zag ze al op facebook. Pfoeh, die groeit als bloemkool!
Spannende tijden Claudia
Leuk project Mira, alvast veel succes gewenst!
Ik heb ook geld nodig
Gelukkig heeft de boer me gebeld en kan ik binnenkort terug aan het werk op de kinderboerderij.. Vrijdag moet ik gaan en ook nog eens 14 april.
Zoals velen van Lor al wisten, was er Paasmaandag de Tinkerbosrit in het Hallerbos. En het was GEWELDIG! Tinky was een engeltje. (Buiten de 3 bokkensprongen en de rem eens kwijt te zijn
) Tinky had ook een nieuw vriendje gemaakt, namelijk Jack van Lor. Jeetje, die konden dus écht niet van elkaar afblijven hé.. Kroelen en neusjes geven.. Probleem was dat Jack het maar al te leuk vond om mijn witte tinker te besmeuren met zijn modder snor.
Dit weekend ga ik met Oona en nog andere mensen naar Zeeland, om men eerste strandritje te rijden met Tink. Spànnend! Ik hoop dat ze net zo braaf is als in het bos. Al ben ik er zeker van dat het strand toch wat spannender is! En 2 weken na die rit, gaan we mee naar de Sokkenwasrit! Omdat het anders te vroeg wordt, moeten Tinky en ik logeren bij Oona.. Ik ben er persoonlijk nog altijd niet helemaal gerust in. Ze kan wel op het weiland s'nachts, maar ik zou niet willen dat ze uitbreekt. (Dit zou haar eerste keer een nacht alleen zijn van de pony's in 2 jaar) Er kon wel een shetje bij haar staan, dus als het goed klikt tussen die twee moet het normaal geen probleem zijn. Spànnend!!