[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 22:46

ik pb het iig even door :D thanks!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 22:51

@janey:he wat vervelend dat je je lieve konijnebeestjes weg moet doen.Ik hoop dat er snel een mooi plekje komt.

@tamadine;ja ik hou juist wel van een beetje gezelligheid om mij heen.maar de belangrijkste reden dat ik hier kwam,was de goede mogenlijkheden die hier zijn en nog komen.maar ook dat er meerdere ervaren mensen rondlopen.ondertussen weet ik wel zo'n beetje hoe de dagen in elkaar steken,dus inmiddels trek ik een beetje mijn eigen plan.

vandaag wel kunnen longeren.een paar redelijke foto's op mijn mobieltje staan,maar weet helaas nog steeds niet hoe ik ze op de computer krijg.(iemand hier met een htc wildfire??)daarna even haar gestoft.
vlak voor ik weg ging kwam er nog een stalgenoot binnen (ook een bokker)en zij vroeg me of ik een keer op haar paard wilde op buitenrit.ik ga er op en zij houdt hem vast.dat lijkt me wel wat.eerst weer even opbouwen en daarna misschien een echt ritje.
de brief voor de verzekering zit eindelijk op de post.Ik heb het gevecht met onze computer en printer gewonnen.ben wel blij dat dat klaar is.
en misschien volgende week een fotosessie met ruana.door een goede vriendin.niks profesioneels maar gewoon wat leuke kiekjes.(en roetje hoeft ook echt niet picobello zwart/wit te zijn want dat is niks voor haar)

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 22:51

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 22:52

ik zal die ook doorsturen, naar iemand die ik niet ken _O-

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 22:55

jayney, die cam van die pinto, doet die bij jou ook vaag? bij mij gaat alles erg snel;?

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:08

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:09

Hier gaat ie op momenten ook snel... maar over het algemeen vrij gelijk

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:12

hetlevenwint schreef:
Hier gaat ie op momenten ook snel... maar over het algemeen vrij gelijk

Volgens mij eet die pony gewoon snel en doet die alles snel :P af en toe happert die wel maar gaat daarna weer door! :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:14

nee ok oortje die razendsnel bewegen

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:16

ik denk, daar gaat ze, staat ze te poepen _O-

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:17

Snackie schreef:
nee ok oortje die razendsnel bewegen

Nee heb er hier geen last van maar ik kijk ook niet fulltime... pony houdt wel van die hoek:P baas doet even stront scheppen!

Edit: toen had ik geen beeld meer ook niet meer bij joy

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:19

ja die cam staat de hele tijd poep te filmen

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:26

Gevonden snackie vroeg het voor mij lief he <3
de pension waar me fjord staat wil absuluut geen jonge veulens. en hij zou dus in de opfok moeten voor 2.5 jaar.
daarna is die er van harte welkom. Omdat ze bang is dat hij schuw word voor andere paarden ofzo.
Vandaar dat snackie het vroeg ik heb er 1 gevonden hier heel dichtbij maar ik kan geen ref terug vinden over hun.. dus ja dat vind ik ook altijd eng;)

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:27

Froukjeloves schreef:
de pension waar me fjord staat wil absuluut geen jonge veulens. en hij zou dus in de opfok moeten voor 2.5 jaar.
daarna is die er van harte welkom. Omdat ze bang is dat hij schuw word voor andere paarden ofzo.
Vandaar dat snackie het vroeg ik heb er 1 gevonden hier heel dichtbij maar ik kan geen ref terug vinden over hun.. dus ja dat vind ik ook altijd eng;)

Hoe heet die stal misschien ken ik het...

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:29

Jayney schreef:
Froukjeloves schreef:

Hoe heet die stal misschien ken ik het...

http://www.stalmerodia.nl/opfok.html is die stal. zit in Roswinkel drenthe

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:44

Die stal ken ik niet ziet er verder wel prima uit :j

Maar over zowel doniahoeve en de gouden hoep weet ik zeker dat ze goed zijn!

Vind die stal die jij plaats wel prijzig 65 euro voor een hoefsmid....

Bij de goudenhoep betaal je in zomerseizoen geloof ik 125 euro dit is inclusief wormenkuren, hoefsmid en entingen :)

Maar het gaat om een Fjord zei je? Want gouden hoep neemt alleen paarden aan en koudbloeden dus met een fjord zit je goed.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:51

Kareltje is echt mini! Kwam daar dat serieus dat het een jaarling was maar hij is al 3 jaar. Zijn paps is een appaloosa dus misschien veranderd hij ook nog van kleur. Want hij is voskleurig met grijzige manen en ee aalstreep. Maar goed kom je daar met een 2 paardstrailer voor een beestje van 80 cm :'). Hij heeft er meer dan 2 uur op moeten staan maar heeft de reis goed door gebracht. Toen we op stal terug waren gelijk hooi gegegevn en hij stond heerlijk te eten. Dus dat komt wel goed. Nu nog mini spulletjes kopen want hij is echt mini!

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 10:29

Mira, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Goed dat je zo'n beestje met (nu al) een verleden zo'n mooie kans geeft. Hoop dat het klikt.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 10:55

Goede morgen allemaal!

Wat doet Mona het goed :)

En fijn dat het zo goed ging onderweg met de shet :D

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 11:11

Ik heb Kyan ook bij de gouden hoep gehad !
Een geweldige plaats en je mag en kan ook altijd komen wanneer je witl ( wel even bellen van tevoren .) Prijs inderdaad incl.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 11:23

gefeliciteerd met je mini!!> je hebtkas dathijzo kleinismededorslecht begin

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 11:23

pff sorry zit op m'n mans tablet

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 12:06

Goedemorgen!

Leuk shet mini hengstje! heb het topic toendertijd ook gezien, arm kereltje!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 12:39

Mira, gefeliciteerd met je mini":-)

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 12:56

zo daar is de workaholic ook weer.. 8)7
druk druk..

Maartje: Ja, hij is door twee DA's bekeken en het oordeel was heel duidelijk Straalkanker..
het kristaliseren zou voor hem geen oplossing meer zijn... het enige wat we konden proberen is schoonhouden, insprayen en hopen op een heel klein beetje geluk.. dusja

Mira: oohhh wat is hij leuk!!! blijft hij ook kareltje heten??? zou wel leuk zijn als hij de appaloosa kant opgaat kwa kleur ;)

en mooie mona gezien! goed bezig met het grondwerk!!

Schoonmaken.. eerlijk gezegd is het wel een beetje een tik van me.. :o zeker als ik van te voren weet dat ik bezoek krijg, dan moet alles spik en span zijn!! maarja ik heb ook last van een lichte vorm van smetvrees hahaha dus dat verklaard een hoop.. (toch kan ik me er vaak toch redelijk over heen zetten, vroeger wilde ik mensen zelfs geen hand geven hahaha)

Verder Jaron aka rastafari gezien

en lieve konijntjes van Jayney, misschien heb ik er overheen gelezen hoor maar waarvoor moeten ze weg???
Het is dat we wat ver uit elkaar wonen anders hadden ze missc. nog wel in het konijnparadijs (denk aan een grote buitenren, groot buitenverblijf) gepast bij mijn ouders haha.. zij hadden een hoop konijnen. Er lopen hier in het duingebied een hoop duinkonijntjes en die hebben vorig jaar myxomatose gekregen.. en die hebben toen de buitenkonijnen van mijn ouders aangestoken en helaas heeft de hele groep het niet overleefd. ;( Ze hebben nu sinds kort een nieuwe langharige ram (ook overgenomen van iemand). Gelukkig is er nu, sinds dit jaar een nieuw entingsmiddel tegen myxomatose, dus de nieuwe konijntjes worden niet meer ziek!! *\o/* Dit jaar komt er zeker (weer) een vlaamse reus bij.. geloof me, als je een tamme vlaamse reus hebt, heb je er gewoon een hondje bij!!! zo gaaf.. helaas is hij ook overleden.. maarja we wachten af wat het voorjaar gaat brengen! :j