thanks! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
thanks!
Snackie schreef:jayney, die cam van die pinto, doet die bij jou ook vaag? bij mij gaat alles erg snel;?
Froukjeloves schreef:Gevonden snackie vroeg het voor mij lief he![]()
de pension waar me fjord staat wil absuluut geen jonge veulens. en hij zou dus in de opfok moeten voor 2.5 jaar.
daarna is die er van harte welkom. Omdat ze bang is dat hij schuw word voor andere paarden ofzo.
Vandaar dat snackie het vroeg ik heb er 1 gevonden hier heel dichtbij maar ik kan geen ref terug vinden over hun.. dus ja dat vind ik ook altijd eng;)
Jayney schreef:Froukjeloves schreef:Gevonden snackie vroeg het voor mij lief he![]()
de pension waar me fjord staat wil absuluut geen jonge veulens. en hij zou dus in de opfok moeten voor 2.5 jaar.
daarna is die er van harte welkom. Omdat ze bang is dat hij schuw word voor andere paarden ofzo.
Vandaar dat snackie het vroeg ik heb er 1 gevonden hier heel dichtbij maar ik kan geen ref terug vinden over hun.. dus ja dat vind ik ook altijd eng;)
Hoe heet die stal misschien ken ik het...

. Hij heeft er meer dan 2 uur op moeten staan maar heeft de reis goed door gebracht. Toen we op stal terug waren gelijk hooi gegegevn en hij stond heerlijk te eten. Dus dat komt wel goed. Nu nog mini spulletjes kopen want hij is echt mini!

zeker als ik van te voren weet dat ik bezoek krijg, dan moet alles spik en span zijn!! maarja ik heb ook last van een lichte vorm van smetvrees hahaha dus dat verklaard een hoop.. (toch kan ik me er vaak toch redelijk over heen zetten, vroeger wilde ik mensen zelfs geen hand geven hahaha)
Ze hebben nu sinds kort een nieuwe langharige ram (ook overgenomen van iemand). Gelukkig is er nu, sinds dit jaar een nieuw entingsmiddel tegen myxomatose, dus de nieuwe konijntjes worden niet meer ziek!!
Dit jaar komt er zeker (weer) een vlaamse reus bij.. geloof me, als je een tamme vlaamse reus hebt, heb je er gewoon een hondje bij!!! zo gaaf.. helaas is hij ook overleden.. maarja we wachten af wat het voorjaar gaat brengen!