Zijn zus ziet dus helemaal niet hoe hij is. Co zijn moeder ook niet. Zijn zus is gewoon verliefd, en dat maakt haar zo blind.
Hij is gewoon zo kinderachtig, irritant, een echte praatjesmaker.
Akecheta
Geplaatst: 08-12-09 12:05
Rhiannon: Komt ie dan!
Resi_lover: Ziggy en Max look a like?? Ik laat me verrassen ... Janus is 1,63 hoog
Grit: Mee eens: Ik vind het ook mooier als die vlekken zouden blijven. Ik was op zoek naar een donkere tinker, veel zwart, weinig wit... Kom ik met een bontschimmel thuis En die worden dus steeds witter.
grrr: hij is in zijn koppie ook heel sportief! Wil ALTIJD aan het werk... heeft zijn voors en zijn tegens.... Niet altijd even makkelijk in de omgang...
had het gezien lucy, ze zien er enorm schattig uit, maar pim wil graag 1 poes, en vind dat ik ook rekening met hem moet houden hij wil ook niet dat de een meer aandacht krijgt als de ander enz. en vind het idee van 1 poes gewoon veel fijner. wel jammer, want het lijken me enorm lieve dieren.
bah janet, hoe kinderachtig van die "man" erg flauw hoor.
Ik wil graag 2 poezen. Heb alleen Henkie nu. En we hebben besloten dat de rest van de wilde kittens gewoon hier thuis blijft. henkie is echt een knuffel en een huiskat. De rest doe je daar echt geen plezier mee. Henkie wordt binnenkort gecastreerd en Truusje gesterilliseerd.
Ik heb ook twee, wilden we vanaf het begin al, dan hebben ze elkaar om te spelen kan ook erg genieten als ze bij elkaar liggen en elkaar aan het wassen zijn zo lief
ga je er nog een ander katje bij zoeken dan Janet?
Dat klopt. Ik had ook 1 kat. Als ik niet thuis was, ging ie overal op, onder, in, enz.. En als ik dan thuiskwam, zielig kijken zo van, ik heb niks gedaan, maar er wel een hele dikke troep van gemaakt Hij woont nu bij mijn moeder, omdat het hier niet kon vanwege de honden, maar hij vermaakt zich prima daar, daar zijn nog 2 katten, niet dat ie daar veel mee optrekt, maar hij voelt zich er wel lekkerder.. En hij is aanzienlijk rustiger geworden
D_Travis
Geplaatst: 08-12-09 13:30
Bij mijn ouders hebben we heel lang 1 kat gehad, 8 jaar ofzo was ook wel een lekker boefje hoor maar wel ontzettend lief en niet sloperig verder. En paar jaar geleden had mijn moeder een kat gevonden op haar werk, die kwam in de receptie lopen, en mijn moeder had haar worst enzo gegeven, dus beestje vond het fantastich.. maar ja, we hadden al een kat, en t was een zwerver dus ja.. Dus poes paar km verderop gebracht (andere kant van het terrein) nou duurde niet lang of mevrouwtje stond weer voor de receptie Toen heeft mijn moeder haar toch maar mee genomen hahah.
Maar toen we die kat nog alleen hadden, hadden we wel vaak buurkatten bij ons thuis zitten. hahaha 1 was super lief, die woonde half bij ons want de eigenaren waren meestal op vakantie ofzo maar die kon je achter op de bagagedrager leggen van je fiets, dan klemde hij met zijn pootjes om een stangetje en dan kon je gewoon gaan fietsen, vond dat beest helemaal leuk hahaha. Die kat woont nu overigens bij onze oude naaste buren, want op een geggeven moment zijn die eigenaren verhuisd (waren wij al verhuisd helaas, hadden we hem maar meegenomen ) zonder die kat mee te nemen :S
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een goeie stal waar Balou misschien beleerd kan worden straks. Kan nog niet echt iets vinden in de buurt waarvan ik zoiets heb van, ja, dat is het. Het zadelmak maken doe ik zelf, alleen de rest wil ik me niet aan wagen Dus als iemand nog tips heeft?
Puchje
Geplaatst: 08-12-09 13:34
Mag ik weer meedoen zonder bijlezen?
(Ik lees alles wel voor de opening, maar ben de laatste tijd weer in een bui dat ik te lui/moe ben om te reageren op iedreen, sorry )
Wij hadden nooit een kat in huis, ook geen hond. Die woonde altijd buiten en in de schuur.
Totdat Donkey kwam. Hij was van mijn tante geweest en vond het vaak alleen zijn in huis niets. Dus wij hebben hem in huis genomen. Jaar daarna hadden we twee boerderij kittens. Waaronder Poekie. Toen Poekie 1 jaar was had hij een gebroken pootje. We hebben hem toen in huis genomen en hij is weer helemaal genezen. Alleen toen was hij al zo gehecht aan binnen zijn, dan we hem maar hebben laten castreren.
Donkey werd heel oud, en kon zich nog maar slecht wassen. Poekie hielp hem overal mee. Op de bank klimmen, wassen enz. Op 20 jarige leeftijd hebben wij Donkey in laten slapen.
Nu is Poekie alleen binnen, maar gaat overdag vaak naar buiten en s nachts ook. Daar heeft hij natuurlijk Henkie en zijn broertjes en zusje. En we hebben nog een boerderij poesje.