vandaag fjordjes, hafjes en shetjes zitten bekijken bij gebrek aan tinkers was menwedstrijd bij stal 2x 4span shetjes, mijn middag was weer goed
grid
Geplaatst: 18-10-09 22:46
Da's jammer leon soms klinkt het namelijk erger dan dat het is zou handig zijn als iemand ff voor klein prijsje kon kijken en evt repareren... Succes nog ermee!!
kennen jullie dat effect als je auto een bepaalde snelheid niet meer aan kan? bij een gemiddelde auto zo rond de zegmaar 130/140 ofzo? Heb ik nu al bij de 50, maar hij haalt de 120 etc nog wel... voelt alleen niet meer veilig
ik heb eens een auto geleend van iemand toen ik een auto nodig had voor twee weken, dat was een ford oreon (OERLELIJK) mintgroen en heeeeeel oud.. die deed dat ook namelijk
geeeeeene flauw idee, zoiets zij Pepijn (bijrijder) ook al. Dus had het plan al om dat eens na te vragen.... maarja, ben zo bang dat het meer is en dan wordt het zo definitief
grid
Geplaatst: 18-10-09 22:55
idd wat doet ie dan?? Trillen/ herrie maken ? Dat kan namelijk gewoon zoiets simpels zijn als niet goed uitgelijnd/ uitgebalanseerd of bv rubbers/ lagers dat zijn de kosten niet
Laatst bijgewerkt door grid op 18-10-09 22:57, in het totaal 2 keer bewerkt