Ik heb hier en daar wel wat gelezen ik lees niet alleen in dit topic ik reageer alleen in dit topic omdat het me anders te veel word en ik doe liever 1 ding goed als alles half. Je twijfel, je weet het niet, op het juiste moment komt de goede beslissing laat niets overhaasten want ik weet zeker dat je dan spijt krijg. Laat dit geen beslissing zijn die je van vandaag op morgen wil nemen neem er de tijd voor.
heb je helemaal 100% gelijk in mnkortleve, en dit word zeker geen beslissing van de een op andere dag. heb nog niets besloten. maar ben al verder dan ik ooit ben geweest in mn gedachte hierover want ik sta mezelf toe om over een andere pony te denken. heb gelukkig een lieve familie en vriend die het er met me over hebben. en iedereen is hier enorm gek op syl maar ze snappen gelukkig mijn gedachte wel. morgen komt mijn familie weer thuis, toch wel fijner als steeds via de telefoon
Ik heb m'n geluidskaart weer aan het werk, ga maar es slapen.
Tot morgen en truste allemaal!
Grit
Geplaatst: 19-08-09 00:29
Doe mij dan ook maar het zomerpakket
Ik zag nog een speciaal verzoek van Ellen, dat ze nog niet het "bekender dan je denkt" filmpje heeft gehad. Dus, alle hyves-vriendjes, gun Ellen ook dat filmpje.