Alle winkels zijn hier gwn dicht overdag! Door de carnaval, ben me aan het klaar maken voor de laatste avond

Leuk CP, bijna de trailer!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
._janet_ schreef:Grid daarom zijn zitten er ook oogkleppen op menhoofdstellen
Ik zou daarom dus ook nooit zonder oogkleppen gaan mennen met Ziggy. Ik heb er een hugh kar achter hangen. Dan denkt hij dat hij achtervolgt wordt.

Moet er alleen nog wel even mee leren om er soepel mee te rijden, en dan kan ik mss nog wel eens wat fiksen... 

)....
wie is dat dan weer die ik ook wel eens tegen kom dat ie in bos aan t trainen is ?!
en vast met jeep aan het oefenen
alleen konden we dat nog niet zo recht als aan 1 kant bv een harder stuk zat of steen of zo dan trok het allemaal enorm scheef 
of we zeggen vervolgens Yes Yes
(yes yes no no) maar het is eigenlijk vd Ezel Nono 
angela ... familie ervan lenen
of nog 2 shetten erbij
cp112 schreef:Hey ik had trouwens een vraagje he, de vorige keer heb ik mij zo lopen ergeren met het hoofdstel omdoen bij Guus aan al die manen die je maar niet goed onde rhet hoofdstesl krijgt. Bij Girocco knipte ik dat altijd weg achter de oren, Doen jullie dat ook bij de tinkers?

stalgenootjes zaten ook altijd hoe doe jij dat toch met dat haar
maar het zit hem in haren goedleggen en pluk vasthouden, terwijl je hoofdstel over oren trekt zal het hieronder proberen te omschrijven maar weet niet of dat lukt