Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VAN HARTE 

sorry.. 
maar, die andere tinker.. wow!! beauty zeg!!
crazy_funky schreef:annick: je hebt er een nulletje bij? vat ik even nietsorry..
bedankt..
Citaat:Vanmiddag op kraamvisite in Meppel, even weer babytje kijken. De tweede in een week en woensdag weer op kraamvisite. Hoe doen ze dat nou toch
Had niemand je naar huis gebracht? Ik was gewoon aan blijven bellen thuis denk ik...
Toch maar gebleven en uiteindelijk heerlijk zitten beppen over vroegah, over mijn ex (die er gelukkig niet was) en zijn vrouw, over allerlei vrienden van toen, over werk, over auto's en over leeftijdsverschillen in relaties (
). Was pas om 03.30 thuis....
5 pagina's bijlezen sinds gisteravond.. dat heb ik lang niet meegemaakt...
Ga je ook eerdaags aan je rijbewijs beginnen of?
De paarden staan permanent buiten, kunnen op stal als ze willen, dus ze vormen lekker wintervacht aan 
Zo te zien al een kroonjaar! Wow, had je meer midden dertig geschat 
Was leuk toen je een keer kwam rijden bij dat bos in Dronten!

haha..
Citaat:Jeetje... Het is echt lekker weer buiten... Helaas geen buitenrijdmaatjes op de manege en Chub alleen is geen goed plan... Ga vanaaf maar ff dressuren in de bak denk ik.
). En lekker een uurtje aan de wandel geweest. Chub was wat fris, maar liet zich keurig leiden door haar nieuwe vriendje.
) en dan is deze dag toch weer veel beter geworden dan ik vanmorgen bedacht had!

Echt heerlijk, ze was lekker ontspannen liet zichh super sturen en Peter kon zelfs een beetje dressuren met 'r....