Ik was Jack met babyshampoo. Dat is voor mijn gevoel net wat milder dan gewone shampoo. De bijrijder had vandaag ook lekker met Jack gereden Hij was weer braaf geweest. Zou hij door hebben dat we ondanks zijn streken gewoon blijven rijden Poetsen is zeker niet mijn hobby. mijn man poetst voor mij, ik doe de was voor hem goeie deal toch??
Ah leuk claudia, ging het rijden lekker met je nieuwe bit? En lekker dat je de haflinger ook gaat bijrijden!
Schoonmaken, ik doe het elke dag, en niet alleen bij mij thuis. Dat doe ik maar 2x pw. daar heb ik nooit zo'n zin meer in Vriendje doet niks, die werkt 70u pw momenteel, dus dan hoeft hij niet te schoonmaken vind ik.
Paard was ik met paardenshampoo (heb nog steeds die goedkope van de lidl) conditioner voor de staart. en ph neutraal van de aldi voor de vacht evt. Oh en sinds ik een tinker heb, ontbreekt biotex ook niet.
mira leuk zeg!gezeldschapsmaatje! foto? Ohh die heb ik gezien!! dat topic! fijn dat jij zijn goede baasje word!!
Jess_vH
Geplaatst: 19-04-12 17:42
Leuk shetje! Heeft al wat meegemaakt, arm dier.
Ik was Grace met Yellow out van Cowboy Magic. Heb daar de hele lijn van, heerlijk!
Strakjes mijn zelf inelkaar gezette fotoboek van Gracey ophalen in de hema. Is een toen en nu verhaal met foto's uiteraard. Het was enorm druk op het werk dus probeer vanavond niet te veel achter de pc te zitten. Keertje onderuit bankhangen en een film kijken met een goede vriendin samen.
Lori
Geplaatst: 19-04-12 19:41
Goedeavond dames
Ik was Bj ook met babyshampoo en doe z'n manen en staart en sokken met serum van de action als ik die kam... (sokken maar soms als ik ze kam heb ik er genoeg werk aan en heeft die achterna ook altijd mega sokken ). Z'n staart is al een paar weekjes in de vlecht dus hoef ik niet te kammen en z'n manen komen niet echt in de klit... serum is vooral voor de staart als die los is.
Mooie mona, super dat dat benen geven goed gaat nu .
Tamadine
Geplaatst: 19-04-12 20:59
Zoals beloofd ga ik nu bijlezen en reageren
En idd, tis echt mijn knappe Mona haha. Ben echt onwijs blij met dr. Ben trouwens momenteel 15 dagen aan de lijn. Een eiwitdieet. Nu na 15 dagen ruim 5 kilo afgevallen. Hoop dat het zo door gaat. Maar dit is vooral de reden dat ik nooit zoveel energie heb om in de avonden nog lang achter de pc te zitten en als je eenmaal een beetje achter raakt met reageren.... Word dus nu wel een erg lange post!
Draaakje, onwijs veel sterkte wil ik je wensen. Wat ontzettend erg zeg. Geen woorden voor.
Andrea, Jaron lekker in de vlechten. Heb ik nu je verjaardag gemist? Sorry, alsnog gefeliciteerd.
Danniellen: Becs die zet het in een huiskamertopic neer. Ze valt niemand hier aan en omschrijft alleen hoe ze zich voelt. Daar is juist zo een topic voor. Ik vind het derhalve dus wel jammer dat jij zo in het topic komt vallen en op iets reageert dat een aantal weken geleden is neer gezet.
Jess, leuk zo een fotoboek. Ik heb zojuist ook mijn foto's weer uitgezocht en profiel bijgewerkt. En leuke foto's.
Kailonne, fijn dat het met Jack lekker gaat.
mira, leuk beessie idd, had m ook al keer eerder voorbij zien komen.
Lepel, hier ook niet alles netjes thuis hoor. Moet eerlijk bekennen dat we een schoonmaakster hebben. Ik ben echt geen huishoudvrouw, terwijl ik me op stal uren kan vermaken met opruimen etc hahaha.
Miese: Mona nog noooit gewassen, maar vroeger deed ik het met baby shampoo van aldi en nu heb ik een fles paarden shampoo die ik ergens gratis bij kreeg. Leuk dat je ff met die Haf bent bezig geweest. Ha ha slimme kat. Ben ook wel eens een kat kwijt geweest, was die opgesloten in een schuurtje ergens. Hebben in nieuwe huis gewoon kattenluik, is wel makkelijk. Leuke foto van je kat.
Karlijn, is die Haf nu helemaal van de baan en houd je Diaz? En why heb je een offday?
James-bont, kreeg ik niet nog eens een pb van jou? hahahaha Leuk je paardje voor de kar.
Ellie, rustig aan! wat lijkt het mij vervelend elke keer zoveel mensen op stal. Echt niets voor mij. Het liefst ben ik lekker in mn uppie bezig en gelukkig heb ik daar nu ook de juiste plek voor.
Sul, wat vervelend zeg een brace. Wat is er gebeurd?
Patrick, lekker bezig met rijden!
Inney, welkom.
Callum, spannende dag morgen ivm contract.
Becs, hoe gaat het nu met Cait?
Zo heb 7 paginas bijgelezen, hoop dat het genoeg is en ik niet iets belangrijks heb gemist nog, anders hoor ik het wel/.
ik heb je adv even doorgestuurd naar mijn knijnengekke bijrijdster. misschien wil ze ze er wel bij?
Jayney
Geplaatst: 19-04-12 21:52
Zou super zijn Andrea! Ik hoor het wel Heb ze momenteel ook aangeboden op een konijnensite bunnybunch dus verwacht toch wel gauw een nieuw baasje te vinden, lijkt me wel leuk als het iemand in de buurt is dan kan ik ooit nog een keer langs gaan en contact houden.
Ook als zijn het 'maar' konijnen het waren wel mijn 2 maatjes, vind het erg zuur dat ik ze weg moet doen, dus zie ze graag naar iemand gaan die helemaal gek is van konijnen en weet hoe die ervoor zorgen moet.
tinkerplein
Geplaatst: 19-04-12 22:16
Snackie,wat bedoel je met opfok?Tuurlijk weet ik wel wat opfok is,maar is dat echt nodig?) Bij ons loopt alles door elkaar,hoewel ik wel het liefste ook wat jong spul van dezelfde leeftijd bij de ouderen heb. Alleen jong spul bij elkaar hebben we niet.
ik heb geen idee, ik ken diegene niet persoonlijk en ik weet niet wat de wensen zijn, ik zal via pb even haar naam doorgeven
Jayney
Geplaatst: 19-04-12 22:43
Snackie schreef:
Dames uit het noorden, vraagje voor iemand anders. opfok adressen in het noorden des lands? drenthe/ grunn?
De gouden hoep super opfok! mensen zorgen zo goed voor de dieren, geweldig veel ruimte worden allemaal optijd bekapt, geeent en ontwormt staan in groepen van ongeveer 10