Lekker bezig geweest vandaag.
kuzznathalie

Het was bij ons ook niet het eerste kalfje en zeker ook niet het laatste.
Er zijn paarden die bukken.

Mallow Erg voor je vriendin en voor jou natuurlijk:(:)
A_Pallieter Mooi cadeau gehad.
draaakje Jammer dat het zo is gelopen met het poesje.
Gooya Appart kleurtje heeft hij.
Lucy_1 Weer druk gehad.
Chanel_ Het gaat hier slecht met die laptops de laatste tijd.
snowdon Lekker geknuffeld.
eefje03 Balen van je deken.
Jammer dat je niet in de buurt woon anders had ik hem wel voor je gerepareerd indien mogelijk.
Wasverzachters moet ik mee uitkijken als ze maar iets te veel ruiken krijg ik vreselijke hoofdpijn en een zere neus, sinds ik geopereerd ben is dat erg gevoelig geworden.
Kerst, .... ik zie er weer vreselijk tegenop.

Mijn moeder houd niet van kinderen en onze kinderen zijn druk.
Cadeautjes, het is nooit goed.
Kleding in alles toon ik dik en dat ben ik ook vergeleken met mijn moeder met haar nog geen 50 kg en dat word steeds weer onder mijn neus gewreven en niet op een bepaald vriendelijke manier.
Naarmate het dichterbij komt word mijn humeur steeds slechter ik probeer nu al dingen te verzinnen om niet te hoeven gaan.
Vorig jaar lag ze in het ziekenhuis dus dat kwam mooi uit we hebben met mijn vader en zusje en zwager heerlijk gegeten zonder gezeik.
Ik ben bang dat mijn wasmachine echt overleden is, we hebben de achterplaat er af gehaald en helaas ligt er op de bodem ea elektische draden ed en dat heeft dus onder water gestaan, de wasmachine staat nu bij de koelmotor hopelijk droogt het maar ben bang van niet.

Vanavond lekker staartjes uitgeplozen, heel werk met die grote bossen.

Ik ben druk met Grainey haar hoeven aan het oefenen ik krab ze 2 keer op een dag uit en klop/timmer er dan ook flink op ze moet hoognodig bekapd worden, maar ik wil het graag zonder pasta doen.