ja leuk al die kleine beebies Travis zijn bro of sis ben bneiuwd
snowdon
Geplaatst: 18-10-09 22:36
D_Travis schreef:
Ja snap het..
ik baal echt, wil er al jaren heen.... afstand boeit me niet en normaalgesproken zou ik ook het geld er voor over hebben om in de benzine te steken.... en vind ik het niet erg om alleen te reizen... maar dat is nu allemaal even anders helaas.
ik weet niet of jullie m gezien hebben,foto op de vorige bldz,t gaat zo hard hier.ik ga ook slapen,morgen weer aan t werk,bah bah,truste,
grid
Geplaatst: 18-10-09 22:40
Begin November toch altijd ?! 1ste maandag ?! Misschien dat ik wel een keer ga ben in Hedel nog nooit geweest wel GEEN geld meenemen anders wil ik alle shetties en andere leuke of zielige mee naar huis nemen
ken helaas geen mannetjes voor allerhande zaken, grid
ja gezien en gereageerd Inge! Mooi koppie
mnkortleve
Geplaatst: 18-10-09 22:41
Citaat:
Ik ga ook zo de binnenkant van mijn oogleden bestuderen!
Saai op dit jullie gaan te snel.
snowdon
Geplaatst: 18-10-09 22:41
grid schreef:
Begin November toch altijd ?! 1ste maandag ?! Misschien dat ik wel een keer ga ben in Hedel nog nooit geweest wel GEEN geld meenemen anders wil ik alle shetties en andere leuke of zielige mee naar huis nemen
nou,hij is helemaal niet zo lief,ik had m een blauwe maandag en ik had al een schop onder mn kont te pakken,en hij kan bokken dat ding,pfoeh.En soms heeft ie geen zin,dan gaat ie aan de kletter in de bak en dan stopt ie ineens....alleen t kind stopt dan niet
Nee hoor, wil alleen Sierra, die heb ik al ooit eens achterin de purina mobiel willen stoppen, maar dat mocht niet van een bepaald iemand.... Ivar zeer zeker gezien! kapsel strak in model!