[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:41

Goedemiddag!

Nee hoor was gewoon jaloers, dat ik zoveel plezier gemist heb vanacht! hahahaha Heb vanmorgen ook nog zitten lachen!
Jeuh! Een Silas baby geboren!!! Gefeliciteerd!
Leuk Dagmar, Travis vind jou dus minstens zo gezellig als zijn eigen kudde!
Ik heb ook digitale TV van Ziggo, heb me in Digitenne nooit verdiept, kan ik je dus niet mee helpen!
Huizen en hypotheken, ook niet mee bezig, heb een huurhuis, en daar zit ik voorlopig nog lekker.
Stembiljet is al met het oud papier mee...... weliswaar per ongeluk, maar moet zeggen dat ik het waarschijnlijk toch vergeten zou donderdag.
Nou vriendinnetje belde net dat de hoefsmid gearriveerd is, die geeft eerst Enya ff nieuwe schoenen, dan is Niamh aan de beurt.
En dan gaan we eens ff naar Ruiterstad in Oirschot. Die hebben een enorme opruiming zoals ze hier adverteren op Bokt! Ben benieuwd met hoeveel sjabrakken ik nu weer thuiskom.... De stalhouder zei al; als je er nog meer koopt ga ik extra stalgeld rekenen, want die spullen van jou lopen de spuigaten uit! :=
Heb ook maar 3 kasten in het gebruik..... :o

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:51

BuBBLeGuM schreef:
haha nee thnx cp, tis wel lekekr dicht bij maar wedstrijd is niks voor mij :=

Is ook zonder startkaart :+ :))

cp112

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:52

3 kasten? :oo foei :+
Ik heb ook net een nieuw dekje voor Guus, met naam erop geborduurd. Besteld bij Huppa :j

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:03

cp112 schreef:
3 kasten? :oo foei :+
Ik heb ook net een nieuw dekje voor Guus, met naam erop geborduurd. Besteld bij Huppa :j

Dat heb ik nog niet!!! :)*
Dalen vind ik een bietje ver weg..... helaas.
Had het ook wel leuk gevonden om aan de zomercompetitie mee te doen, maar zijn allemaal zo ver weg....
Ik ga Renswoude ook afzeggen. Ook heel weinig aanmeldingen, ik ben de enige die start met een Tinker.... En is ook best een end rijden. En dan kan ik ook in Rosmalen selectie mee rijden, dan zijn er iig 2 tinkers! hihihihihi Tenminste ik neem aan dat Celtic en anita ook aan de start verschijnen!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:53

middag allemaal, pfff ben helemaal brak, Mich kwam me ff tussen de middag wakker maken. Was op zich wel lief hoor, maar nu heb ik na mijn nachtdienst net 3 uur geslapen... ben helemaal op nu, zo de kids ophalen, boodschappen doen, koken en dan vanavond naar de Kermis, whaaa wordt al moe als ik eraan denk. Hoop dat ik toch vanavond nog even kan slapen andes kan je me na deze nachtdienst helemaal opvegen :?

Wedstrijden doe ik niet aan hoor, ben al blij dat ik kan blijven zitten _O-

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar een derde bijrijder erbij, ja voor het uitmesten. Ik werk om de week 4 nachtdiensten, de week erna 2 late diensten. De woensdag ben ik ook altijd weg, dus er vallen gewoon veel dagen weg. Verder heb ik een chronische vermoeidheid, dus als ik de nachtdiensten heb gewerkt, dan heb ik de rest van de volgende week nodig om een beetje bij te komen.
Ik red het dus niet om elke dag uit te mesten en dan ook nog een buiten/binnen zetten, zeker niet als ik de late diensten draai, dan slaap ik overdag, haal de kids van school en ga dan direct naar mijn werk. Dat geld eigenlijk zo voor elke dag Als ik de kids naar school heb gebracht dan ga ik mijn bed weer in om vervolgens er pas weer uit te komen als ik de kids weer op ga halen...
Dus dan zou ik een 3e bijrijder nodig hebben, om dus uit te mesten en buiten/binnen zetten.

Weiland is op zich wel mooi idee, maar waar laat ik alle spullen? Als ik ga rijden, waar laat ik die kleine? Dus daar zitten ook allemaal haken en ogen aan...

Soms word ik er zo depri van, dat ik denk ik verkoop Noa ook gewoon, ik ben het gewoon niet waard om een paard te hebben ;(

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:18

Bianca succes nog :(:)

Ennuh ik heb gebeld en worden morgen rond 12-13u verwacht AHHH :):) 8)7 ben eigenlijk heel wat gewend en nooit zo onder de indruk of zo maar pff nu met eigen paardje is veel spannender :=

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:30

ellieellende schreef:
Leuk Dagmar, Travis vind jou dus minstens zo gezellig als zijn eigen kudde!

haha klopt hij wilde namelijk ook neit echt mee terug de wei in :+ maar met een beetje geduld schuifelde hij wel weer achte rmij aan :)

stemmen.. heir zijn ze ook neit meer in huis, heb alle folders weggegooid + die biljetten.. Jammer maar helaas.

CP haha dan nog niet hoor. ik vind wedstrijd niks. ik vind ook dat ik helemaal niet "wedstrijdachtig" rij (slaat eigenlijk nergens op maar goed)

Lastig Bianca.. idd weiland is neit handig met spullen, je zou evt wel een stukje kunnen afzetten om in te gaan rijden en dan Mohr ernaast, ik denk dat opzich wel goed zou gaan maar idd je spullen, voeropslag etc is lastig.
maar neit depri van worden hoor, het komt vast wel goed :) en straks als kleine Mohr verkocht is dan wordt het ook al weer wat makkelijker.. (niet dat hij nu erg in de weg loopt, zo bedoel ik het niet hoor)
Soms zit het gewoon even tegen maar er is altijd wel een oplossing! :(:)

Spannend grid! als je nog langs zuidwolde komt ben je welkom ;)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:35

Dat is ook spannend Grid. Heel veel succes morgen +:)+ , is nog een eindje rijden.

Biancaa; geen paard waard zijn is onzin. Mensen die slecht voor hun dieren zorgen, die zijn geen dieren waard. Je moet alleen voor jezelf afwegen of de lusten nog wel opwegen tegen de lasten.
Ik zou ook voor de wei kiezen. Misschien niet ideaal, maar wel praktisch nu Mohr erbij loopt. Zonder veulen kun je weer gemakkelijker voor een stal kiezen. Aan de andere kant heb je haar ook weer laten dekken, dus dan zit je volgend jaar met hetzelfde probleem.

Waarom maakt Mich je wakker na 3 uur slaap?? Zou ik helemaal niet lief vinden :( . Tenzij je op moest staan, dan is het idd lief en leuker wakker worden dan met een wekker :j .

Ellen; 3 kasten :oo wanneer is het bij jou uitverkoop :D

Janet; het huis is in ieder geval nog niet verkocht, dus dat is positief. Afwachten en ik zal voor jullie duimen.

Gaat het al beter met Travis wond Bubblegum??

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:38

ja het knapt mooi op, ik zie nu geen vieze prut meer in de wond, het wordt nu kleienr.
Die vieze foto's die ik laatst heb laten zien, daar stak zon soort bal uit, die is nu bijna weg, de huid wordt nu mooi roze achtig lijkt het.
Zijn benen waren vanrmogen nog wel vies dus die heb ik even schoon gerost (geeft hij ook helemaal niks om, dus dat is fijn)

verder heb ik zon soort deoroller met antivliegen spul, dat doe ik dan op de binnen kant van zijn benen en onder zijn buik en in de lies zodat er minder kans is op vliegen erbij.

Ik denk dat het na dir kuurtje wel goed gaat komen gelukkig :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:43

Heb de manen van Vince gewassen, geen overbodige luxe. Was de eerste keer en hij was heel dapper, hij is bang van (tuin)slangen. Hij is bij de vorige eigenaar een keer heel erg geschrokken toen iemand onverwacht het water aan zette en de slang ineens begon te spuiten en bewegen. Halster kapot getrokken enz. Ze heeft hem op die plek nooit meer fatsoenlijk vast kunnen zetten. Hij had een stukje verderop zijn eigen prive vastzet boom.

Maar ik zag het niet zitten om met een bekertje zijn manen uit te spoelen. Dus toch de tuinslang.
Met grote ogen heeft hij het braaf ondergaan :wow: Lief peerd!!

Fijn Bubblegum!! Travis wordt goed verzorgd!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:45

ow super van Vince zeg!! nu heeft hij dus weer lekkere frisse manen! :) fijn dat het goed ging!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:52

Zo Hallo allemaal weer,

Ik meld me ook weer ff, geprobeerd bij te lezen maar wat jullie s'avonds en s'nachts allemaal bedenken dat kan ik niet bijhouden hoor :D :D .

Wel weer lieve veulentjes geboren, allemaal van harte gefeliciteerd.

Bianca tja geen wei of genoeg gelegenheid om een veulen lekker buiten te laten lopen is een probleem, misschien dan een rare vraag maar waarom heb je Noa dan weer laten dekken? Je hebt dan volgend jaar weer dezelfde stress (voor je zelf dan he). Ik zou dan toch gaan voor een stukje weiland dan maar tijdelijk met alle ongemakken maar wel beter voor Mohr en Noa.

Travis gaat gelukkig de goede kant op en vind Dagmar net zo leuk als zijn mams en de rest van de kudde :D

Geen dekjes meer kopen EL!!! Tjee die heeft er echt mega veel, net als dekens trouwens :D :D , El zegt wel eens Niamh heeft meer jassen en spullen dan ik ;)

Stemmen doe ik ook niet aan, ik zou het allemaal niet weten hoor. Ze doen allemaal vast wel iets goed, maar in mijn ogen ook allemaal veel fout.

Nou hier was ik mijn benen aan het harsen (doe ik eigenlijk nooit, ik scheer altijd), nou wat een gedoe zeg en dan zeggen ze doet geen zeer hoor nou aan me hoela het kippevel staat op men benen. Ik pak het scheermes gewoon weer ;) . Verder lekker lang weekend zonder kids, dus lekker met John op stap en van het mooie weer genieten.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:05

bij jezelf benen harsen is idd een drama Trea hahaha..

Als iemand anders het doet gaat het meestal wel goed, (is mijn ervaring)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:08

@grit hij maakte me wakker omdat hij dacht dat ik na mn werk gelijk mn bed in was gegaan en dat de kids vrij waren na het schoolreisje van gister. De benedenburen waren namelijk wel vrij en die speelden buiten. Dus hij had broodjes voor me gemaakt en lekker warme chocomelk, maar ik moest de kids vanmorgen dus naar school brengen en kan dan pas 2 uur na mijn werk mn bedje in. Dat was dus even een miscommunicatie, nu kon ik dus ook niet terug mijn bed in omdat ik ze moest ophalen en hij had dus verwacht dat ik dan nog ff een paar uur kon liggen...

Noa weer laten dekken heeft een persoonlijke reden, dit heeft met een regeling te maken die ik met iemand had afgesproken. Verder had ik met de stal afgesproken waar ik stond dat Noa met veulen een paar uur per dag buiten zouden staan en dat was allemaal geen probleem. Dat bleek later wel dus...
Op zich is uitmesten voor mij niet zo'n probleem, dat is zo gebeurd, maar elke keer buiten en binnen zetten schiet niet op, dan moet ik dus elke keer minimaal 2x per dag er heen. Ook heb ik als ik een keer niet kan of de puf niet kan opbrengen, een back up van de bijrijders, deze zijn dan altijd wel bereid om een keer extra te gaan.

En rijden hoef ik niet perse hoor als er een veulen naast staat, en anders sleep ik die gewoon mee :P Op die andere stal kon hij dus gewoon opstal blijven, dat was dus zo opgelost. Maar ja als ze niet buiten komen dan schiet dat niet op. Ik heb trouwens nooit echt een probleem gehad met veulen ernaast, er was altijd wel een oplossing, maar nu baal ik gewoon.. al kan ze gewoon ook bij Cecile blijven hoor, maar ik mis haar gewoon heel erg (en mijn bijrijders uiteraard ook) normaal als ik me rot voel dan ga ik altijd bij haar langs en kan ik daar mn ei kwijt, nu dus niet :(

Trea, ik had je ook wel kunnen zeggen dat harsen pijn doet hoor _O- Lekker genieten dalijk van het weekend!

Grit lekker aan de was geweest met Vince, dat mis ik dus ook ;( gewoon het lekker tuttelen.

Travis weer aan de beterende hand, hopen dat het doorzet! Zeker met dit wamre weer en inderdaad die lastige vliegen is het geen pretje!

Ik stem ook niet hoor, had die kaarten alweer weggegooid, Mich wist niet eens dat ze binnen waren gekomen hahahaha

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:18

Jeetje sta er toch wel van te kijken dat er dan zo weinig mensen stemmen! :oo
Mijn vriend gaat ook niet dus heb hem zo'n beetje gedwongen mij te machtigen. Dan stem ik wel, vind het zo zonde en eigenlijk dom om je recht tot inspraak zo weg te gooien. We mogen blij zijn stemrecht te hebben (al las ik net dus dat er in België stemPLICHT is, dat vind ik dan weer wat teveel van het goede... als je niet goed nagedacht hebt over je keus en zomaar lukraak wat gaat stemmen geeft het ook niet de juiste uitslag)

Maaaaaarrrgoed :D

Guusje is gewassen, weer helemaal wit, hij was eerst blauw, wou er nog een foto van maken, hij leek wel een smurf :+
Maar had de batterij van de camera leeg.....

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:20

CP; je hebt helemaal gelijk!!
Maar ik ben ook zo'n lapswans. Soms stop ik er tijd in, want als ik ga stemmen, dan ook bewust ergens op. En soms (meestal) heb ik daar geen zin in en stem ik niet.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:27

ben het wel met je eens hoor cp..

anders stem ik meestal ook wel maar ja dit keer neit, ik zou ook niet wetwn wat ik moet stemmen.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:28

Ach, ik ben blij dat ik eindelijk mag stemmen :P :))

Ik zie Guusje met nog een blauwe voet lopen, zal ik maar even gaan schoonmaken, ziet er ook zo maf uit.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:02

Halloeeeeew :wave:
Vonden jullie 't grappig ofzo om zoveel te kletsen >;)
Nou, daar komt ie dan }>

Super dat ’t rijden met Travis zo goed gaat Angela +:)+

Jemig, Eva, vreslijk he, daardoor kan je je heel rot voelen, wens je vriendin sterkte :(:)

Whaha, Leon gaat prof. shetlander africhtings team van Ellen inhuren -:)

Maya een weekendtas met papierwerk :=

Travis goed meegelopen gister :D

Gafe foto Leon 8-)

Dianne gister mooie en gafe foto’s gemaakt :~

Bianca gister het as uitgestrooid van de vader van Mich Y;(

CP geen –tje :(:)
Chantal, pesten ze je, rustig maar hoor, ik weeg 45 kilo _O-

Dianne moet nieuwe ava van Leon *D

Ooh, bah, muggen vreselijk die dingen ~~}>

Leon beledigd, gossie :(:)

Whaha, jullie zijn wel erg hoor, wie maakt ’t volgende topic, er komen wel quotes in van gisteravond he, zoals deze :') _O-
snowdon schreef:
Geer.... oew wordt het een gayror? :+

edit: dat bestaat, beter bekend als: gay slashermovie

Nathalie gister gewandeld :Y)

ellieellende schreef:
Wel gemeen voor de mensen die sinds gistermiddag niet meer hebben gespiekt..... die moeten ff 28 pagina's slappe klets doorbladeren! hihihihihi

Goh… :')

geen digitenne hier, wij hebben Ziggo

Bij Nathalie de koeien ontsnapt }>

Leon naar Burg Haamstede

Janet achter de schermen bij ’t Dolfinarium kijken :P

Super Eefje, heb je de bevalling gezien? :#

Dagmar even met Travis getut :D

Whaha, Ellen, 3 kasten 8)7

CP nieuw dekje voor guus :))

Bianca :(:)

CP guus gewassen, jammer dat je batterij leeg was :)

Annique, GEFELICITEERD met je Pallie *\o/* *\o/* *\o/*

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:10

Braaf bijgelezen Lois hahahaha

Owja pallieter vandaag natuurlijk jarig!!! Felies met je knappe kereltje Annique!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:32

IK HEB GEEN DEKJES GEKOCHT!!!! knap he!! :D
Ik heb eigenlijk helemaal niks gekocht, deken opruiming my ass! Hebben ze allemaal partijen gekocht van mt 225.....
De Anky collectie (want het is daar Anky wat de klokt slaat) mag weg met 40% korting....... Jippie 200 euries voor een jackie waar dan 40% vanaf gaat! :z
Zadels voor 50,00! Wil ze nog niet gratis op mijn paard leggen......
Als je op zoekt bent naar rijbroeken moet je zeker gaan, die hadden ze enorm veel voor mooie prijzen. Maar die heb ik laatst al enkele bij Epplejeck gekocht dus echt overbodig, dan moet eerst mijn eigen kledingkast uitgemest worden!
Ach ja, je bent weer van de straat he? Wacht ik heb een vlechtkammetje gekocht voor 2,00! :=

Biancaatje :(:) Kom maar gewoon bij ons op stal staan! Lekker de hele dag op de wei, genoeg bijrijders. 5 sterren verblijf voor paarden en ik vind het echt niet duur! 135,00 voor een tink all inclusive resort. Dus ook mesten, voeren en buiten zetten 7 dagen per week, weer of geen weer! Moet je alleen wel verhuizen..... ;(

Travis rules!!! Ik hoop ook op zo'n stoere baby!!!!

Achossie Trea!! Komen jij en John vnvd ook gezellig mee een terrasje pikken op de markt? Hanneke en ik gaan in ieder geval en Kim heeft zich nog niet gemeld, maar hoor ik vast nog wel wat van!

Vince heeft zich ook stoer gedragen! en nu schone haartjes! +:)+

Hoe kan het nou dat ik gemist heb wat je morgen gaat doen Grid???

Ik houd geen uitverkoop hoor, ik gebruik braaf alles wat ik heb :o of iemand anders die het kan gebruiken op dat moment :P

Nou ik ga mezelf ff opfrissen en dan lekker een frietje eten met een vriendinnetje, en dan lekker terassen met een alcoholishe versnapering! :D

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:40

Goed he Dagmar :')

Ellen een patatje, oeh, krijg honger :~

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:49

Resi_lover schreef:
Goed he Dagmar :')

Ellen een patatje, oeh, krijg honger :~

ik ook :9

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:52

:evaw:

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:12

klinkt goed ellen! en goed ingehouden met shoppen :) maar er was dus ook neit echt wat :D

heb ent een wmm filmpje in elkaar geflanst probeer hem nu te uploaden..