Ben heel benieuwd Sita, ik gun het jullie zo
lekker een eigen plekje voor jezelf, en wát voor plekje dan ook meteen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lekker een eigen plekje voor jezelf, en wát voor plekje dan ook meteen

Berdien schreef:Hier ook vaak gebek. Zeker tussen mijn broertje en mij. Het is nooooiiit goed of het deugt niet voor Sijmon. Echt, hij zeikt over álles. Mijn moeder trekt zich dat erg aan, dus neem ik het voor haar op. Waarop hij mij aanvalt. Ik ben een vetklep etc etc etc. The same old song, over and over again. Dus wrijf ik hem fijntjes (jullie kennen mijn subtiliteit) dat hij koos diplomaloos is, waarop de vlam helemaal in de pan slaat.
Mijn moeder heeft dezelfde subtiliteit als ik, dus wij botsen ook regelmatig.
Ik kan eigenlijk het beste met mijn vader, daar heb ik zo goed als nooit woorden mee. Maar goed, mijn vader trekt zich terug in zijn schulp als er weer eens woorden zijn, in plaats van zich eens goed uit te spreken.
Lekker gezin zijn wij

Zo lief! Heb er ook erg veel zin in! 
En paps doet zoooooooveel voor hem. Echt álles. Maar een cadeautje kon er niet af. Paps heeft het daar best heel moeilijk mee gehad

Berdien schreef:Vertel?

(Anders had ik dat nooit kunnen denken nav wat foto's.) 

moet wel wat kilo's kwijt, maar een vetklep noem ik mezelf ook niet.
maar heb er echt geen problemen mee als jullie hem zo noemen 
maar ik durf zonder arrogantie te zeggen dat ik stukje verder ben in het leven dan hij
Tenminste geen hard oordeel of vooroordeel.. Maar Berdien verteld toch regelmatig dingen waarvan ik denk, jongen pak die kans nu toch.. Meer in de zin van, maak er wat van en zie hoeveel meer het leven te bieden heeft dan dat het je nu geeft, hoe noem je dat.. Beetje helpend.. Ik kom er niet goed uit, maar hopelijk snap je wat ik bedoeld..
en ik moet zeggen dat ik het soms ook van beide kanten voel. De ene keer kan ik hem wel wat aan doen, zó kwetst hij mijn ouders. Aan de andere kant, als ik zie hoe hij finaal in de stress schiet voor zijn autorijlessen.. Hij kan 2 meter pure... ARGH zijn, maar aan de andere kant is het nog zó'n kind.
Zit iig wel goed verder.
Hai! Wat zijn jullie gezellig aan het kletsen! Hier ook een gezellige avond gehad...
, nu gelukkig niet meer...
moet morgen ook weer fris en fruitig zijn natuurlijk 
Maar da's niet zo best dus... bah!
Ben wel blij dat ik niet meer in die drukte woon, maar nu is het gewoon erg gezellig, altijd iemand om iets mee te doen... Maar moet er zelf niet echt aan denken... ik heb ook echt zo'n opofferende moeder!
Een week of twee geleden was het de Zuiderzeestraatweg ter hoogte van Wezep