Ben benieuwd hoe tank hij is als hij een jaar of 6 is! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd hoe tank hij is als hij een jaar of 6 is! 

fijn compliment.
. Mijn kansen zijn nu nihil ik loop zwaar achter met de GIP door hun en de latere instap, moet van vakken die ik nog nooit eerder kreeg ook een GIP maken waar ik niks van vraag krijg van "weet je eigenlijk wat je moet doen". Moesten ze het vragen zou het een grote "nee ik weet niet wat ik moet doen
" zijn. Dan door dat het geld van mij in de paarden gaat en geld van mijn moeder in andere dingen vinden we het zonde cursussen te kopen van 30 euro/stuk voor enkele maanden les, willen dus met kopie's werken en hoop van harte dat de begeleider die zou willen regelen voor mij dat ik mij daar tenminste geen zorgen meer moet rond maken...
.
. Want in hoe ver ze gaan rekening houden als ik gebuisd ben voor GIP maar bijvoorbeeld voor alles er door eind het jaar is maar de vraag...
maar weet niet of de nieuwe eigenaar ze op het internet wilt dus daarom plaats ik ze niet zomaar op bokt.

nouja zeg
. 

Ik moet eigenlijk een paar dingetjes nog veranderen maar dat kan een andere keer, voorlopig doe ik niets meer eraan. Nu weer vol op school storten dus ik weet hoe jullie je voelen haha, school kan echt vervelend zijn... Zo veeleisend!
Wel wennen paarden weer op stal en wij gewoon thuis .. s avonds niet meer nog even paardjes knuffelen en sochtends uit keukenraam paardjes zien..
Nu dus nog maar een beetje verder doen, dan eens goed slapen en morgenvoormiddag nog eens herhalen
Dit was de eerste keer dat ik met hem op buitenrit ging (vandaar mijn misschien serieus gezicht
) Toen was hij ook nog zo magertjes, naar mijn goesting dan toch
paar weken later had hij echt een mooi lijf, helaas heb ik niet veel foto's van het rijden.

(Heb geen foto was einde van de middag en al wat schemerig).
) en het lukte hem dus niet zo goed, en toen deed Feike iets wat mij echt het "aaawwhh" gevoel gaf
Hij deed zowaar zijn hoofd omlaag en "trok" het borststuk zelf maar aan
Wat een geweldig paard heb ik toch, en slim dat hij is