Hallo, Ben ik weer heel even. Krijg inderdaad meteen de uitslag van de keuring. Alleen enkele bloedwaarden komen later.
Vandaag was de bak super te rijden. Zo nat als ie gisteren nog was, zo goed vandaag gelukkig. Ben zonder verwachtingen gaan rijden op Janus, hij was een beetje uit training geraakt. Maar hij pakte het zeer goed op, was erg braaf en hij vond het ook weer heerlijk om aan het werk te zijn Ben erg blij met mijn tinkertje. We hebben drie kwartier, rustig maar serieus gewerkt, en daarna was zowel hij als ik zeer tevreden. Nu staat ie weer zijn kuil weg te kauwen.
Is er hommeles in Amsterdam? Zal eens even snel op NU.nl kijken.
zoo weer thuis. Vermoeiende training gehad en daarna lekker wat gedronken. Zou op tijd thuis zijn, maar helaas is het veel later geworden dan de planning was.. Ff katjes geknuffeld en dan nu mn bedje in. Morgen om 11 uur bij mn ma zijn, met haar auto haar afzetten bij vriendin, dan ik met haar auto naar King. Daarna haar weer ophalen en dan op het fietsje vanuit mn ouders naar huis..
trusten allemaal en tot morgen!
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-10 06:50
Marja veel plezier bij Petra en Serada! Sandra vermoeiende training gehad en lekker naar King.
Nou ikke is moe en voldaan whahah Vond het geweldig Lief dat me dinnetje uit Zeeland er was. Samen heerlijk met Marja op stal gekeuvelt. Serada haar staart gewassen, hoefjes gedaan. Gangetje geoefent, en visite gehad die bij Serada en Whis kwamen kijken. Toen naar huis en moest jammer genoeg Mar alweer terug naar Zeeland. De Baas hier heeft me scooty gemaakt En toen vanmiddag weer terug naar stal, weiland poep geschept en nog met Serada bezig geweest. Whissie van het land gehaalt en lekker op stal gezet. Toen ik wegging was Whis aan het slapen hihihi Been op rust neus op zo'n tien centimeter van de grond af. En dacht nog even en je valt om hihi Nu lekker eten gemaakt en gegeten. Tijd voor een shaggie hihi
Gister is de masseur voor Jor geweest, hij heeft een drukpuntenmassage gehad. Was geweldig om te zien, je zag hem echt zo van 'jaaaaa daar zit ie vast en daaaaaaar'
Arme poown heeft heel veel last gehad van zijn oude zadel welke veel te klein was. Hierdoor is zijn bespiering erg belemmerd. Ze heeft het aardig los kunnen krijgen, hij liep daarna vele malen beter. Ben even rondje door dorp gaan stappen en meneer had vreselijk veel haast en echt zo van jaaaaah ik kan weer bewegen alles zit los Tis zo'n lekker ding ook
niet op vakantie, maar heel moe! Druk op mn werk, druk thuis en ja dan geen puf om hier wat te typen
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-10 19:34
Goedenavond Ik meld me ook weer even. Dadelijk nog naar tinkertje toe. En dan naar bedje. Ben een beetje moe Whisper en Serada Zo'n lieve foto. En lekker druk dagje gehad zo te lezen
Marja ook weer prachtige foto's Marrie, heerlijke massage voor Jor
Gisteren was ik laat thuis, te laat om Janus nog te rijden. Heb hem naar het weiland gebracht, waar ie heerlijk heeft staan smullen Hij kreeg het in één keer op zijn heupen toen de bak gesleept werd. Crossen, blazen, druk en stoer doen Heb filmpje ervan gemaakt met mijn mobiel, alleen heb ik de mobiel op zijn kop gehouden . Thuis het filmpje op mijn computer gezet, en het filmpje staat dus gewoon op zijn kop en krijg het ook niet omgedraaid . Errug jammer, maar als ik het voor elkaar gekregen heb (als het uberhaupt kan) dan zal ik een link plaatsen.
Wel nog wat leuke plaatjes kunnen schieten van een smikkelende Janus FOTOBOM
Altijd al bont willen zijn, maar als bontschimmel geboren worden. Moet je zelf een oplossing bedenken hè
Hele lap grond om te kunnen grazen, maar achter het draadje staan toch de lekkerste sprietjes