ja dat is zo,alleen degene die peb haar deken heeft gescheurd ...is ook van mij......kl*te knol.T is ook zo'n darm,vorige week deed iemand zn deken om,diegene kreeg nog even een schop na.
zit er wel aan te denken rhiannon, misschien dat ik in iedergeval contact met de gemeente op neem. we hebben wel ons geld terug gehad.
leuke foto's gooya!
krappaal hebben we lucy nu nog een leuk katje vinden
geniet er van leon, maar dat doe je al
janet weer flink bezig geweest en een flinke brandstapel!
vandaag fiets er zomaar iemand tegen mn auto aan, schrok me kapot en ben gelijk uitgestapt. er was gelukkig niets emt de vrouw maar zag vanmiddag wel dat er een oppervlakkige kras op mn auto zit, wel jammer, maar geen ramp.
heb heerlijk op Odinn gereden! hij was zo enorm braaf. ze gingen springen en heb 3 kleine hupsjes mee gedaan. stoere vent
nu lekker de appeltaart opeten. wel stil hoor, zonder Dana. Maar weet niet zo goed of ik nu op marktplaats moet kijken voor een poes, of een ander asiel of juist bij mensen thuis die hun kat weg (moeten) doen. (al is er dan vaak of iets met de kat, of niet omdat de mensen bijv. allergisch zijn maar dat weet je dan niet) moeilijk.
Maartje, toch zonde van die kras. Stoere Odinn en stoere Maartje, je voelt je echt op je gemak met hem, of niet? Ik zou alledrie de opties doen, gewoon kijken of je er een tegen komt die je aan spreekt.
Ik hou normaal ook van complot theorien maar deze vind ik maar niets aan.
maartje balen van de kras. Ik zou alle drie de opties openhouden wb een nieuwe kat. Wil niet zeggen dat wat nu overkomen is, dat bij alle asiel's gebeurd.
vind het ook leuk dat je een film ziet, en dan aan het einde is er iets wat je gemist hebt, maar dat er bijvoorbeeld al stille hintjes inzitten in de film. Dan vind ik het ook leuk om die film dan nog eens te zien, dan let je op andere dingen
Tss, Carlo beledigd Vince en mij. Kwam op tv iets voorbij over een westernfilm, ik zag mezelf met Vince er al in mee spelen . Zag ons op het beeldscherm voorbij galopperen . En toen zei Carlo dat Vince en ik zover achteraan zouden galopperen, dat we nog niet in beeld zouden komen
D_Travis
Geplaatst: 08-12-09 00:14
hahahahah wat flauw (wel grappig gezegd trouwens ) sorry