Mooie fotos van Shania Sita Foto's van Janet op Ziggy! Super Marleen lekker buiten gereden, alleen kreeg buikpijn Janet lekker penny geweest met Dundee Gefeliciteerd Dagmar! Fijne verjaardag gisteren gehad Leuke foto's Marleen! Mooi zadel Chantal 1989 ook gefeliciteerd! Ook leuk geweest Eevj eindelijk Mallow gekocht Gefeliciteerd!!! Muds huiswerk maken Haha Boyan zn 1e dekking 3uur voetballen kan ik ook niet aan hoor! Mooie filmpjes gezien van de veulens Leon ook lekker getut met de paardjes! Santa op de foto Siloh ook, wat een lieve foto's! Haha bas de naarling Snowdon die niet mee wilde Leuke foto van Tobias! Aah bazooka Cheyenne ohz! Wat is ze braaf Gaaf joh Leon! Foto's van Shania voor het eerst ohz Leuke foto van Lies Sita gaat niet, geen vervoer Kan miss meerijden met Lien Leon op Snow Leuke foto! Grit ook fijne carnaval gehad! 13 geworden Ik ga ook naar de keuring Nathalie huilen bij de gostwishper Wij hadden nog even whipeout gekeken Leuke foto's Grit Ziet er gezellig uit! Leon alleen op het werk! Maya wachtend op de schoonmaakster Lien, ziet nu pas GriT en griD Eevj schimmeluitbraak redelijk onder de duim! Goedzo Sita vroeg wakker!
Gister weer lekker gecarnaval Ben net wakker haha. Gister naar de optocht gekeken, was erg leuk En zo even rijden, en eten en dan gaan we weer! De laatste dag
Ik heb de knoop doorgehakt, ga stoppen met mijn opleiding, per direct anders heb ik straks echt een giga studieschuld staan. Ik begin dan volgend schooljaar met een andere opleiding. Eigenlijk de opleiding die ik altijd al heb willen doen.
Voor 31 december zelfs geloof ik. Ja ik moet dit hlve jaar terugbetalen. Maarja, dat moet maar. T'is zo lastig als je niet weet wat je wilt. Gelukkig weet ik dat nu wel en nu ga ik er ook voor.
GElukkig ben ik nog maar een half jaartje onderweg maar aangezien di tmijn 2e opleiding al is (ja 1 ben ik ook gestopt) moet ik nu dus wel betalen, daarom stop ik nu maar direct. Anders wordt het nóg meer... Aflossen begint over 2 jaar.
cp ik zou het ook doen hoor!! succes met je nieuwe opleiding!!
max is braaf geweest
janet heeft oude kleding gedumpt! ruimt altijd lekkr op he!!
Muds
Geplaatst: 23-02-09 17:17
Joyce lekker bijgelezen Janet de kledingkast geplunderd CP knopen doorgehakt Welke opleiding deed je en ga je nu volgen? Max voor trekpaard gespeeld
Hier net Muddy losgewerkt. 't Ging nog niet helemaal super, maar ze bleef in ieder geval stáán na het werk . De rest komt ook wel weer. En ik ben Coral lekker te slim afgeweest, haha. Ik heb er lekker een dubbel lijntje tussen gespannen Kon ze niet weer bovenop Muddy springen tijdens het lopen
Ik deed marketing en communicatie, de reden dat ik darmee gestopt ben is 1 omdat ik daar niet mijn werk in wil. Ik wou toen wel gewoon doorgaan omdat ik dan toch een diploma heb maar nu zit ik ermee dat het allemaal zooo makkelijk is. Ik heb nog geen cijfers onder de 7 gehaald en er zit gewoon geen uitdaging meer in en dat in het 1e half jaar. Dat ga ik niet og 2.5 volhouden.
Ik ga nu Paardensport doen heb ik altijd al gewild maar ben er heel nuchter in dat daar zoveel meiden naartoe gaan en er niet veel werk in te vinden is. Daarom heb ik altijd besloten de paardne als hobby te houden. Maar nu onze toekomsplannen zijn veranderd begon het toch wel erg te kriebelen, en ik vind het gewoon zo'n leuke opleiding dat ik het nu ook gewoon ga DOEN!
CP; lastige beslissing gemaakt, maar wel de goede voor de toekomst.
Paintlinger; waar sleep jij mee??
Janet; 10 zakken kleding
Prada nog volop in de carnavalsstemming !
Muds lekker met de paarden bezig geweest
Net bij de optocht in Schaijk geweest. Maar ik heb er geen geduld voor, die is zo groot en met loeigrote wagens, dat duurt dus gewoon 3 uur voor ze voorbij zijn. Niks voor mij, een uurtje gestaan en eigenlijk alleen staan kletsen en nog niks gezien, even naar Carlo gezwaaid en met vriendin mee voor kopje thee. Stuk leuker. FF niks doen en vanavond weer op stap, dit keer als duiveltje.
Wat een scheetjes. Wel bijzonder dat ze eerst nagenoeg allebei dezelfde kleur hadden en later niet meer. Denk dat je het beter ook even op EA kunt zetten of staan ze daar al op?