[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:23

_janet_ schreef:
en vanmiddag heb ik heel fout al dansen de kerstboom versierd (er waren erg leuke nummers om mtv)

Net als de reclame van Sky radio.. *LOL*

Hmm.. Ik wacht het nog even af met die bodembedekking, heb het toch eerst helemaal uitgespoeld ook.. Zal nog wel goedkomen, ik wil ook alles veels te snel.. Bloos

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:24

Erg herkenbaar *LOL*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:25

Ook dat is herkenbaar Sita :D

Dansen doe ik alleen als ik echt uitgelaten ben, maar ik galm heel snel mee. Dat is des te 'leuker' als je erachter komt dat er tóch iemand thuis is. Mijn ouders zijn wel wat gewend, maar mijn broertje kan dan helemaal door het lint gaan :roll:
Vandaar, een avondje zo helemaal in m'n uppie... prrrima :D
*schenkt nog wat wijn in*

Alleen moet ik de hond er zo nog even uit gooien, en het is zo koud buiten :=

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:25

Mijn vader heeft trouwens de eerste stap gezet wbt het contact met zijn dochter. Hij heeft een mooie kerstkaart gestuurd, nu afwachten hoe het verder uitpakt..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:26

Het is idd koud buiten, brrr!!!
Voor mij geen wijn, maar ga wel een warme choco pakken om op te warmen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:27

De keus is nou dus aan haar? Het lijkt me echt een hele moeilijke situatie. Hoe is het thuis nou? Wordt er al over gepraat? Of is het nog steeds maar ijzig? :(:)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:27

Het schijnt in Zeeland te ijzelen.. Nagelbijten / Gniffelen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:28

de eerste stap is gezet sita, ben benieuwd hoe het uitpakt.

Ik hoef de hond gelukkig niet uit te laten, brr.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:29

Berdien schreef:
De keus is nou dus aan haar? Het lijkt me echt een hele moeilijke situatie. Hoe is het thuis nou? Wordt er al over gepraat? Of is het nog steeds maar ijzig? Ach gut

Nou, niet echt ijzig.. Maar ik vind het meer ongemakkelijk..
Ik weet zelf niet goed hoe er over te beginnen weet je wel.. De laatste tijd hebben we zo snel woorden als ik iets zeg, Donderdag ook, over het kerstdiner.. Ik vroeg wat en gelijk was er een spontane ruzie om niks..
Verder.. Mijn vader praat er alleen met mij over als mijn moeder het niet hoort heb ik het idee.. Van de week toevallig wel toen hij de kaart was wezen kopen, kwamen ze hem laten zien op het werk om te vragen of dit kaartje kon.. Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:30

Ik wel, voordat ik naar bed ga. Ouders hebben een feestje van HP, mijn vader zijn werk. Dus die zijn laat thuis. Sijmon heeft Kiki nog wel even uitgelaten, maar goed, dat gaat ook van "loop dan door! stomme hond!" terwijl het arme ding dus niks meer hoort :=

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:32

ik hoop dat he lucht snel klaart Sita.

Vanavond kwamen mijn ouders thuis, dus ik heel vrolijk: Mam ik heb de kerst boom versiert. Ze begint gelijk de zeiken dat de piek iets scheef staat en dat er boven aan nog een takje weg moet enzo.

Mijn pa werd er een beetje pissig van, omdat ze niet eens zei dat de boom mooi was.
Laatst bijgewerkt door _janet_ op 13-12-08 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:33

Ook gezellig daar zeg Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:34

Oh, dat is inderdaad niet leuk.. Heb je zo je best gedaan enzo.. Ach gut

We kregen Donderdag dus ruzie omdat ik vroeg van 'moet je gelijk het menu of gerecht opgeven bij reservering' en die vraag werd verkeerd begrepen. Snap nog steeds niet waar die heibel vandaan kwam maar ineens stond we tegenover elkaar te schreeuwen en te doen en met deuren te slaan.. Nagelbijten / Gniffelen
Maar na 10 minuten flink ruzie maken was de lucht dan ook weer geklaard.. Heel vreemd..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:36

hmm raar Sita...

Hier maken we nooit echt ruzie. We "bekken" wel eens even tegen elkaar, maar niets erg ofzo.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:36

Miscommunicatie door intonatie en eerdere gebeurtenissen waarschijnlijk? Kwam hier ook zovaak voor bij mijn moeder. En nog, maar nu kan ik me er makkelijker voor af sluiten Knipoog

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:37

Klinkt me heel bekend in de oren Sita, mijn moeder kan net zo zijn. Denk dat het voor haar ook erg moeilijk is, dat ze niet goed weet wat ze er mee moet? Maar, dat is nog geen reden om het dan maar tegen jou af te reageren, jij hebt hier immers ook niet voor gekozen?
Maar met je vader kun je er dus wel gewoon over praten? Dat je in ieder geval wel je ei kwijt kan :(:)

Janet ook al zo'n complimenteuze mams :(:)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:38

Janet, nooit ruzie daar? Ow wat lijkt me dat heerlijk zeg!
In ons ouderlijk huis, thuis, was het bijna altijd ruzie leek het wel.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:39

Ja, ach.. Ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk mijn sores terug kan afreageren en dan ontstaat er een soort atoombom.. Bloos

Ik kan er met mijn vader wel gewoon over praten, hij gaat vaak zomaar even mee naar stal om Amy te borstelen en dan komt hij vaak wel los..
Mijn moeder is een aparte wat dat betreft.. Echt een opkropper en weglopen als ze ergens mee geconfronteerd word..

snowdon

Owja btw.. ff tussendoor gooiend Bloos na poosje terug een nieuwe look maar enkele dagen volgehouden te hebben (en dus niet op foto hebbende hehe), toen maar gewoon als eerder maar dan korter gedragen te hebben.... nu weer mm-haar Tong uitsteken

_janet_

mijn moeder was eerst niet zo, denk dat het ook een beetje met de overgang te maken heeft.

Ik wil in ieder geval nog niet uit huis, heb het hier prima.
Maar Sita ik snap echt dat jij zo snel mogelijk weg wil.
Hoe staat het er nu voor met huis enzo?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:40

wat is mm haar?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:41

Hier ook vaak gebek. Zeker tussen mijn broertje en mij. Het is nooooiiit goed of het deugt niet voor Sijmon. Echt, hij zeikt over álles. Mijn moeder trekt zich dat erg aan, dus neem ik het voor haar op. Waarop hij mij aanvalt. Ik ben een vetklep etc etc etc. The same old song, over and over again. Dus wrijf ik hem fijntjes (jullie kennen mijn subtiliteit :D ) dat hij koos diplomaloos is, waarop de vlam helemaal in de pan slaat.
Mijn moeder heeft dezelfde subtiliteit als ik, dus wij botsen ook regelmatig.

Ik kan eigenlijk het beste met mijn vader, daar heb ik zo goed als nooit woorden mee. Maar goed, mijn vader trekt zich terug in zijn schulp als er weer eens woorden zijn, in plaats van zich eens goed uit te spreken.

Lekker gezin zijn wij :=

Muds

snowdon schreef:
Wat gaf je ze te eten Muds?

Het waren leeuwenkoppen, Shibunkins en ze kregen van dat speciale voer dat meteen naar de bodem zakte en wat ook voor kleurvissen is. Wat uiteindelijk niet werkte, want m'n twee driekleurtjes waren binnen een paar maanden de zwarte vlekken kwijt en die kwamen ook niet meer terug. Verward Maar goed, dat hele aquariumverhaal was één grote blamage Scheve mond . Mooi aquarium op de kop getikt, veel geld uitgegeven aan het interieur, ding gevuld met kraanwater en een fles spawater, netjes een week gewacht met vissies erbij in te doen... Had niemand me verteld dat je zo'n stuk tropisch hardhout eerst uit hoort te koken. Arme vissies zwommen uiteindelijk in een soort theewater. Schijnheilig En het duurt mááánden voordat die kleurstof uit je bodem is Boos! .
Op een gegeven ogenblik leek het me beter een pompje aan te schaffen. Vraagt die kerel van de dierenspeciaalzaak hoe groot het aquarium is en heeft daar een pompje voor meegegeven. Bleek het pompje veel te sterk, dus arme vissies werden rondgeslingerd door het aquarium. Clown Dus snel het pompje geruild voor een minder sterkere...
Een paar maanden later dreef één van de visjes ineens bovenin de bak. Wel levend, maar hij kon niet meer recht zwemmen en dreef steeds naar boven en ondersteboven. In m'n boekje stond dat je ze dan in een zoutoplossing kan doen. Dus dat gedaan (vreselijk om te doen overigens, arm vissie) en daarna ging het wel weer. Twee weken later was 'ie dood. En zo ging er iedere paar maanden eentje dood... Verdrietig
Dus hier geen aquarium meer Knipoog

Spannend Sita
En Berdien een heerlijk avondje voor zichzelf... Dromen

Sita_

Dinsdag weten we hopelijk meer.. Daarom ben ik nu ook in Friesland om alles door te nemen en Dinsdag is er weer een gesprek..
Ik wil dr nu echt eens duidelijkheid over, alvast is het maar een indicatie wanneer de overdracht kan zijn, je kan bijv. gewoon niet veel tegen mensen vertellen erover omdat je gewoon rare gezichten krijgt dat het zo lang duurt enzo..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:43

Hmmz ik dacht ff helder te zijn en je dus te kunnen vertellen dat je geen vlokken moest voeren, maar je gaf dus al die zinkende korrels...

mm haar = gemillimeterd haar Bloos!

Berdien vetklep? whaha reminds me of something haha