Ik vraag me wel eens af he, nu weet ik neit zo veel van tinkers puur toeval dta die van mij een halve is, heb haar er niet op uitgezocht ofzo, maar zijn tinkers niet net shetlander is 'grote verpakking' zeg maar??? Heb zelf altijd op shetjes gereden (dat ik stukje kleiner was dan haha) en voor Bo een shetje gehad maar het gedrag vind ik behoorlijk overeenkomen :p ofmisschien tref ik net een beetje maf paard :p
Shetten, Tinkers.. heerlijk ik betreur nog altijd de dag dat ik definitief te groot was voor de shetten. Heerlijke frummels vind ik het. Er zijn zeker overeenkomsten, maar dat vind ik tussen heel veel koudbloeden zitten. Nou ja, de Haflinger verliest meer en meer eigenschappen, doorgefokt als dat ze zijn/worden. Fjorden.. hmm. De niet verfokte Fjord die wij hebben wel maar ken er meer dan genoeg die ook nog maar weinig 'koudlboed' zijn.
Ik heb me net uit alle macht moeten beheersen om niet een ontzettend lief klein konijntje uit een goed nest mee te nemen uit de dierenwinkel. Wát een popje
timokyana
Bem Bem is ook echt een monster, maar ik vind hem zoo schattig.. Ik hou wel van Shetjes.. Haflingers en Tinkers hebben ook wel overeenkomsten, alleen.. Die 2 van mij zijn ook totaal verschillend..
Net heeeeerlijk op Amy gereden.. Die kan je gewoon 3 weken stilzetten en daarna pak je die weer op waar je gebleven was.. Heerlijk paard! Morgen gaat Martinique rijden en dan doe ik Zaterdag weer eens wat balkwerk denk ik.. Even de achterhand trainen..
Daarna Shania gedaan.. Die was braaf.. Ze had t licht wel gezien geloof ik.. Heb dr een kwartiertje heel ontspannen met zadel op gelongeerd, veel overgangen op stem.. Doet ze heel goed.. Daarna heb ik dr stilgezet en ben ik opgestegen, ze bleef heel netjes staan.. Dat heb ik 2 keer gedaan en daarna had ze dr appeltje wel weer verdient..
Ik ben annique, 19 jaar, en heb 1 irish cob ruin pallieter, en een Quarter horse Himyar Maggie star.
Heb niet alles bijgelezen, was al tijdje niet geweest
Wel janet gezien met mooie korte haren,
veel zieke mensen! Beterschap iedereen!
Berdien apetrots op nieuwe camera + Lens.....
Ik heb nu 2 paarde hier thuis staan, zit natuurlijk in het huis van jasper(opbokt) , en we hebben pallieter en tol lekker hier in de bak staan. Als ik nu uit me raam sta, zie ik 2 heerlijke koppies die me aankijken , echt genieten!
Oh, dan heb je een te oude CD speler.. Het zijn toch gewoon audio CD's? Als ze het bij de rest ook niet doen dan weer ik iig dat het aan de CD's ligt.. Die andere van bij LOZ deed het toch wel in de radio?