Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zorro schreef:Jee ze dus weer terecht? Wauw!! Super!! (kan ik eindelijk aan het werk gaan, zat steeds op bokt te neuzen naar nieuws hierover..)
Neonlight schreef:Hopelijk is ze inderdaad bij terugkomst erin gevallen, maar ik denk dat ze haar dan wel eerder gezien hadden, er zouden tenslotte de hele dag mensen bij de wei zijn?
Nu maar hopen dat ze niet te erg onderkoeld is.
katjamanny schreef:ik ben bang dat ze er al de tijd al latg, als een paard op de kant loopt en weer terug keert had ze al gesigmnaleerd moeten worden. misschien is ze er wel uitgeweest maar ok gelijk weer geprobeerd terug te gaan. alleen ben ik bang dat ze er al nacht en dag ligt, want als ze er al uit zou zijn geweest was ze denk ik gaan grazen en niet terugekeerd door de sloot naar haar weide.
katjamanny schreef:ik ben bang dat ze er al de tijd al latg, als een paard op de kant loopt en weer terug keert had ze al gesigmnaleerd moeten worden. misschien is ze er wel uitgeweest maar ok gelijk weer geprobeerd terug te gaan. alleen ben ik bang dat ze er al nacht en dag ligt, want als ze er al uit zou zijn geweest was ze denk ik gaan grazen en niet terugekeerd door de sloot naar haar weide.
BenI schreef:Melding Brandweer Vlaardingen:
15:34:44 07-07-08 17 G BRAN PRIO 1 met paardenbroek HV131 Hoogvlietse Kerkweg POORTUGAAL Hulpverlening Dieren