kan ook niet anders he ben heel benieuwd naar hem in het echt....
Pfffff...... hij valt denk ik een beetje tegen bij iedereen in het echt.... Hij is nog lang niet uitgegroeid.... Rug is nog wat zwak, kont zou wat ronder en voller mogen... Maar ik denk dat het een toppertje wordt voor ons landje... Ook al duurt het nog een jaar of 3 eer hij daadwerkelijk uitgegroeid is En het is een ukkie hoor
anouk(VZ) (van angeliekje hier op bokt.) en ik weer eens lekker rijden, na een langetijd in de binnenbak te hebben gereden gingen we vorig weekend weer eens lekker in de buitenbak rijden.
lekker drafje was natuurlijk veel te zien buiten..
en haar heeeerlijke hoofdje gewoon om verliefd op te worden.
anouk ziet er goed uit zeg! Wanneer verwacht ze haar veulen ook alweer? Celtic is mooi! Erg gave foto's Icor groeit als kool zeg! Hij wordt steeds mooier!
HIer romy. Drachtig uitgerekent in maart. Vader van veulen celtic mist van noortjeput. foto's staan daar boven zach ik van celtic. Dat moet wel een mooi veulen worden foto van laatst ze is vlink aangekomen en van tijdje geleden kon je der ribbe nog zien...
Ik lees kijk en geniet al een hele tijd mee, maar heb zelf nog nooit foto's geplaatst van mijn Tinkermerrie. Vandaag weer eens wat foto's gemaakt, ze was enorm vies! Ze heet Donna en is aardig aan de maat: 1.63m.
En aardig vies!!!
Hier in de stal. Waar blijven mijn vriendinnen nou?