HIhi, allemaal Flynns
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. JAmmer dat ik mijn camera niet bij me had. Roosje stond voor wilco. Wilco was lekker haar rugje aan het masseren, en roosje schuurde heerlijk haar hoofdje langs wilco's broek. So sweet. Jammer dat wilco camera schuw is...
behalve als hij slaapt
maar ik kom echt weer terug!
en anders koop ik iets voor het paard/ dier dat doet het ook altijd goed
--> helaas is het al dit weekend en meestal duurt dat een week
kan bv bij blokker
O trouwens nog helemaal vergeten te reageren op alle koetjes
--> Jerseys zijn leuk
of die kleine zwarte
blauwe of blondes zijn ook wel leuk, maar vind de kleintjes leuker
, maar vader was 1 na oudste en oudste nam boerderij (MRIJ melkkoeien) over dus pa mocht naar school (was toen nog bijzonder
) en werd timmerman en mams komt uit een gescheiden gezin die dus naar de rand van een stad zijn verhuisd --> dus wel met de ROOTS, maar niet met de boerderij opgegroeid
zelf getraind met dravers op de baan en gereden/ crosst/ speelt met Belgen en een ijsco, maar nadat ze getrouwd is nooit meer iets met paarden gedaan en durft nu dus niet meer te rijden
Wel mee op wagen enzo 
hij is LEUKKKK!!! --> meestal wordt dat beschermende na een week of wat al wat minder
en verder vooral veel met merrie bezig blijven dan komt dat vanzelf dat je ook bij veulen mag, 1st mams dan veulen
Wilco die roosje lief aan het kroelen was ... tja hier 2 cameraschuwen
kan ons alleen "stiekum" op de foto krijgen of ik moet op paard zitten dan vind ik het nog een beetje leuk
omdat ik mezelf natuurlijk niet op mijn paard zie
en bijna op vakantie
Vast HEEL VEEL plezier 
moet nog vanaf pagina 3 of zo
(zitten op 16
) 

De persoon achter de groene lettertjes en de grootste fan van Flynn 

Allemaal boven mijn bed, Jes is altijd bij me
Zien ze me eindelijk voor vol aan

Geef 1 tip, ik had een cap op moeten doen (schaam schaam)

)
Hij is zo fijn