Hé Jel Fijn dat het goed gaat
Hmm moeilijk mensen die alles al hebben, maar heeft ze ook al een mooie grote ingelijste foto van Fenno of een collage van foto's in mooie lijst?!
Zoiets maak ik meestal voor mensen met paarden, die verder niks nodig hebben
en anders koop ik iets voor het paard/ dier dat doet het ook altijd goed
of dus bv een puzzel of beker of muismat met Fenno erop
--> helaas is het al dit weekend en meestal duurt dat een week
kan bv bij blokker
O trouwens nog helemaal vergeten te reageren op alle koetjes
--> Jerseys zijn leuk
of die kleine zwarte
blauwe of blondes zijn ook wel leuk, maar vind de kleintjes leuker
Hier komen vader en moeder van de boerderij
, maar vader was 1 na oudste en oudste nam boerderij (MRIJ melkkoeien) over dus pa mocht naar school (was toen nog bijzonder
) en werd timmerman en mams komt uit een gescheiden gezin die dus naar de rand van een stad zijn verhuisd --> dus wel met de ROOTS, maar niet met de boerderij opgegroeid
Mams is trouwens ook súper paardengek
zelf getraind met dravers op de baan en gereden/ crosst/ speelt met Belgen en een ijsco, maar nadat ze getrouwd is nooit meer iets met paarden gedaan en durft nu dus niet meer te rijden
Wel mee op wagen enzo 
Ziet ook nog mooie fotoshoot van SITA
Yah BERDIEN --> Flynn weer ITP
hij is LEUKKKK!!! --> meestal wordt dat beschermende na een week of wat al wat minder
en verder vooral veel met merrie bezig blijven dan komt dat vanzelf dat je ook bij veulen mag, 1st mams dan veulen
CHEV je mag altijd ego doen naar mooie topics of leuke foto's
Leon bijen weer weg
Janet
Wilco die roosje lief aan het kroelen was ... tja hier 2 cameraschuwen
kan ons alleen "stiekum" op de foto krijgen of ik moet op paard zitten dan vind ik het nog een beetje leuk
omdat ik mezelf natuurlijk niet op mijn paard zie
LordJ kamer weer schoon
en bijna op vakantie
Vast HEEL VEEL plezier 
pff nu hier een beetje bij en dan nog steeds keuringstopic bijlezen en foto's kijken
moet nog vanaf pagina 3 of zo
(zitten op 16
)