Roosa @ Je kado van zaterdagavond heeft toch geholpen hihi
Kreeg gister nog post. We hebben ons geselecteerd voor de finale van de voorjaarselectie. we moeten 21 mei een "gewone" proef rijden en dan een kür op muziek..... Zou even niet weten wat ik dan moet rijden......... Dus moet nog even hard gaan verzinnen wat ik moet gaan doen...
ik moet zaterdag en zondag ook weer aan de bak met promiss. dat zou mijn 2e wedstrijd worden die ik rijd. Ik mag er in totaal dit weekend vier rijden. ben erg benieuwd. Iedereen die rijden moet veel succes! en laat ze een (tinker) poepie ruiken!
Wij gaan dus 20 mei aan de bak op het tinkertoernooi
... ben benieuwd ... weet nog niet wat ik ervan moet denken
Say kan soms zo maf/ apart reageren (maarja haar karakter was 1 van de redenen dat ik haar gekocht heb, dus eigen "schuld" )
Waarschijnlijk gaat mijn vriend ook mee, dus die kan dan zowiezo foto's knippen en ook anderen van stal gaan nog mee!! (hoop dat we dan wel een keer een beetje fotogeniek zijn )
Iedereen weer veel plezier en succes op wedstrijd!!
Western onderling: Snowdon (cob): pleasure, trail en horsemanship
weer een puntje voor Boris. Hij had tijdens zijn eerste proef 173 en voor zijn tweede proef 184 punten. Zeker niet ontevreden wat betreft het rijden... ben weer een tevreden en trots mens. Volgende week mogen we het weer proberen in Hazerswoude... dus wie weet, misschien kunnen we daar nog een puntje scoren
vandaag nog een keer 2e met 172 pt. en 1e met 174 punten. maar drie winstpunten ovr de hele ploeg, dat is niet veel. verder wel lekker gereden. volgende week nog een en dan voorlopig weer rust in de tent.
Hallo, een nieuwe tak van sport met een tinker: ik heb vandaag met mijn tinker goodwin voor het eerst een kennismakingsrit in de endurance goed uitgelopen! en in endurance geldt: to finish is to win. ee eerste plaats zal ik nooit met hem krijgen, maar hij liep de 33 km helemaal geweldig, alles in draf met af en toe een galopje, ruim binnen de tijd. dus nu ga ik een startkaat aanvragen en dan hopelijk meer...