Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze is mooi getekend en erg grof met supersokken! 3500€
Heel mooi getekend, aparte kleur. Lekker kontje
Mijn Lizzy is ook geen allemansvriendje, daar hou ik alleen maar van. Ze hoeven niet met iedereen weg te lopen toch
2750€
Lerkker in haar wintervachtje, jammer at ze met haar leeftijd niet veel kan. dat haar in al die jaren niets is geleerd. Ik denk dat ze het heerlijk had gevonden als ze iets meer gewerkt had en iets minder als fokpaardjes was gebruikt, maar dat is ieder zijn keus uiteraard. 2000€
waarom is deze heerlijkheid geruind
Hij is echt prachtig met zo te zien mooie gangen, jammer hoor. Zo'n beauty... 2950€ omdat hij toch wel goed in de dressuur zit...
Verder leuk paardje 2750€
prachtig blauw oog, ben ik gek op
Jammer dat ze meer het grai type is, daar hou ik persoonlijk minder van. Ze heeft wel aardige sokken geloof ik. Gaaf dat ze wel al veel kan en ook doet, zeker op haar leeftijd
2950€

) Varnish Roan houdt in, dat ze elke winter helemaal wit wordt op haar hoofd na en in de zomer krijgt ze alle vlekken weer terug. Erg apart dus
De manen en staart zijn wit met voskleur. Ze is heel lief voor kinderen, blijft ook echt voor ze staan en zet dan geen stap opzij. Verder wordt ze nu proffesioneel ingereden. Ook is ze weer gedekt en is waarschijnlijk drachtig, over 2 1/2 week wordt ze gescand. Ze is geen allemans vriendje en het duurt even eer je haar vertrouwen wint, dat komt waarschijnlijk vanwege haar verleden. Verder is ze dus lief en erg aanhankelijk naar mij toe. 
)
Ze heeft echt mensenogen, dus een iris met wit eromheen erg grappig. Ze is opgenomen bij het ICS en niet bij het NTS.
De ene helft geknipt en de andere opgegeten door de andere paarden (toen ze op een rij stond met 20 andere tinkers in een koeienstal)
Dus ze hebben haar moeten schatten. Dat vele wit vind ik wel komisch, ik wilde eerst een bruin bonte (driekleur) tinker hebben en niet zo'n grote maat.... lijkt er echt op he.... En dat ze vies wordt ohhhh dat vind ik niet erg, heb 2 kinderen die zien er ook altijd zo uit, ze past goed bij de familie hihihi
Het veulen is helaas dood ter wereld gekomen. Ook net zo apart als zijn moeder...ziggy_janet schreef:golden: 2500
Duncan: 3500
Easy: 2900
En vind dr oog ook erg leuk!
Ze is dus gewoon helemaal apart
aparte kleur + ogen wie heeft dat nog meer?? 

lailapri schreef:ziggy_janet schreef:golden: 2500
Duncan: 3500
Easy: 2900
Wouw zoveel golden is 21 maar goed wat zegt leeftijd soms hè
moyra schreef:hoihoi.
ik had vroeg een tinker mag die ook getaxeerd worden of mag dat dan niet meer omdat ze niet van mij meer is ?
verder is haar dresuur niet zo denderend en het springen ook niet. het liefste loopt ze de hele dag op het strand of lekker in de duinen geniet ze ontzettend van.moyra schreef:hoihoi.
ik had vroeg een tinker mag die ook getaxeerd worden of mag dat dan niet meer omdat ze niet van mij meer is ?

Leuke toverbal he

(die jij overigens erg goed gelezen hebt! Wat is hij veranderd zeg sinds jij hem hebt
)

(C) Nicky1