Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stees schreef:Black Jack komt ook, mits goedgekeurd uiteraard.
Cheveyo schreef:maar kunnen ze echt niet tot maandag bijvoorbeeld de tijd hebben? de Battie valt op zijn vroegst woensdag/donderdag pas op de deurmat...
luna1986 schreef:Ik ga met een vriendin mee die gaat voor het eerst met haar hengstje een keuring lopen. Heeft iemand nog tips??

fjordkootje schreef:De een of andere manier.......... incognito of openbaar bedoel je zeker?
We hebben ook nog steeds geen antwoord of de hengsten los mogen. In Ermelo lijkt MIJ dat geen probleem, maar ik heb het niet voor 't zeggen, denk ik?![]()
![]()
En denk eraan, organisatoren, er is LICHT beloofd he!!!
Ga er maar vanuit dat ze niet los mogen. Ik was onlangs nog bij de AVS hengstenkeuring waar de hengsten na eerst aan de hand getoond te zijn, los mogen. Erg leuk om te zien, maar het duurde bij bijna elke hengst een eeuwigheid voordat hij weer 'gevangen' was. Dan kan je wel met vangkooien gaan werken enzo, maar dat is ook zo'n gedoe.
Maak zelf altijd een video dus ben ook gebaat bij goed licht.
Vraag maar hoe haar date was }> 
dus ja een nieuwe date, tenminste.....
nadinec schreef:We hebben er over nagedacht om met Boris te komen, om hem toch nog aan iedereen te laten zien, maar tegelijkertijd moeten we dan vertellen dat hij niet dekt. Dat vonden we ook niets.....
Dus Grid, sorry, maar misschien komen we volgend jaar weer op de hengstenshow.. misschien wel pas de deux met Baggio?!
snap t ook wel, want hij dekt ook niet ... 
)
hahaha