Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Mèn, m'n drie favo's in een groepje. Waarom begint dat nou zo pokke-vroeg...?

Citaat:Nou Es, je hebt ze dan wel gelijk allemaal gehad, kan je de rest van de dag bijbeppen! Pech is dat je dan wel een lange tijd moet wachten op de uitslag.
Baileys schreef:Ja, 'k zal belazerd zijn. Ik voel me verre van ok dus ik ga niet; bij deze....
Maarre......die Hurbie (Premie), daar mag Beel wel een beschuitje mee eten, hoor. Die vond ik vorig jaar al om te kwijlen maar dacht dat 'ie ICS was.
Cheveyo schreef:Heb meelij met jullie hoor Leonoor, zo'n end rijden en dan nog langer wachten op de uitslagen. Kan je beter als laatste zijn hihi.
Bonte schreef:Ik ga trouwens weer foto's voor de paardenkrant maken. Wie bied![]()
heb alleen geen geld
Citaat:Die badges.... op linkertiet of rechtertiet?
) Leonoor schreef:links, compenseert rechts, hahahaha
Bonte schreef:Leonoor schreef:links, compenseert rechts, hahahaha
Jij kan hem ook door je piercing gaatje doen![]()
Chubby schreef:Hey Esther...
Jammer dat je er niet bij bent zaterdag! Hopelijk voel je je gauw wat beter! Kan ik je zadel aan iemand anders meegeven?
Chubby schreef:Hey Esther...
Jammer dat je er niet bij bent zaterdag! Hopelijk voel je je gauw wat beter! Kan ik je zadel aan iemand anders meegeven?
_/-o_
*o/*
HannekeS schreef:Woe oh wie uit Zeeland wil mijn jasje meenemen...?????!!!!!_/-o_
*o/*
HannekeS schreef:nou ja doet de helft van die leuke smilies het niet.
fjordkootje schreef:Komt doordat de smileys \ niet in de code hebben staan, heel irri...
Daar begrijp ik dus echt helemaal niets van. Haha zo'n ding moet het gewoon doen wanneer ik die aanklik.
Bonte schreef:Wie bied het hoogst om zijn hengst in de paardenkrant te krijgen![]()
(grapje hoor)
hahahahahahaha