Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lowara schreef:Wahahaha echt geniaal. Jessica en ik doen met halfzusjes Elke en Dotcom een pas de deux in Leusden dus vorige week al ruim 2 uur aan tafel gezeten om muziek en figuren passend te maken.
Inclusief rijbaan uit tekenen en braaf met twee sleutelhangers alla paarden het een beetje uitgekiend.
Vandaag voor de eerste keer geoefend met paarden...
Kuch.. Geloof dat we na ruim 1,5 uur 7 vd 30 onderdelen een beetje passend op de muziek haddendonders, wat is dat lastig om te maken zeg!
En beide Tinkerdames sloegen bij voorkeur elke 20 seconden op hol/ sprongen opzij (netjes om en om natuurlijk) dus de onderdelen gingen regelmatig niet helemaal euhm... Strak zeg maar...
Volgende week weer knutselen, echt grappig om te doen! Maarre.. Als iemand nog tips heeft mbt het maken, geef ze vooral, want ik geloof nooit dat we het handig aanpakken
Lowara schreef:Oei... Even osteo bij laten komen? Of vermoord Gil die?
SIEMxFUNNY schreef:Tinkerdagen zonder Leonoor zie ik ook niet helemaal voor mij.
dinsmore: leuk dat je meedoet![]()
Knappe Dax in het echt zien!! Gaaf Saskia je nieuwe toppaardje op de tinkerdagen![]()
Ivm met het drukke programma van Kee in de maand mei, kom ik alleen de zondag. Beter 1 dag dan geen dacht ik zoMn ma zal een b proefje rijden en ik een 60 cm parcour springen. Wordt nog een uitdaging als er korte lijnen in zitten, maar gelukkig kan alles op de tinkerdagen, dus gaan we t gewoon proberen.
Wel een crossles op 24 mei. Wie gaan er nog meer naar de crossles ?
tinkie45 schreef:Helaas moeten wij door het plotselinge overlijden van ons Meisje, ons ook afmelden.![]()
![]()
het is wel de bedoeling dat we misschien het hele weekend komen om te helpen waar we kunnen.
We hopen dat we er dan aan toe zijn....![]()