Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat zijn sterke sobere paarden, dus hij moet maar gewoon nooit ziek worden 

En dat was nogal een prijs zeg. Ja ik begrijp vanuit emotioneel standpunt heel goed hoor dat mensen het wel doen, maar mijn verstand zegt dan weer; het wordt er niet anders van. Het verdriet blijft.
King ging er dan opstaan en die kon ik dan een rondje laten draaien met zijn achterbenen om het blok heen etc. Ik moest hem toch een beetje bezig houden
Ik moet Luna eerst nog zover krijgen dat ze ook op het blok kan staan, in plaats van er tegen aan te schoppen
maar alle voorwerpen moet ze aanraken. Hetzij met haar neus of met haar benen. En als het dan omvalt maakt mevrouw niet uit haha.
. T'is niet leuk die Rendac maar paard merkt daar niks meer van. Ik zorg altijd dat ik niet thuis ben als de Rendac komt.
Uuhhh, nou dat dacht ik dus niet
Voor dat geld kan ik heel wat DA rekeningen betalen. Helemaal als hij 1 of 2 jaar bijna niks heeft.fayem89 schreef:Ja pff verzekeren... Uiteindelijk kan je ze voor alles verzekeren... Als denzel goedgekeurd zou worden voor de dekdienst kan ik zelfs z'n zaad verzekeren hahhaa
Heb nog wel er over gedacht om hem evt nog voor castratie te verzekeren ... Maar hoorde dat dit alleen voor gecompliceerde castraties is... En bij denz hangt het er allemaal goed bij dus ga er vanuit dat dit niet nodig zou zijn... Als het zou moeten hoor!!
Vrijheids dressuur, ik vind het heel leuk em heb er ook een aantal boeken over maar ik heb daar geen geduld voor. Haha
Daar hoef je toch niet voor te verzekeren?

Lijkt mij een rotgevoel! 
Die hebben we ook in laten slapen om tegen zichzelf te beschermen, die liep zich anders letterlijk dood. En ik wou hem die lijdensweg besparen.cp112 schreef:Wij hebben een spaarpotje achter de hand voor onvoorziene kosten. En verzekerd voor x bedrag bij overlijden. Dan heb je wel gewoon geld om eventueel een nieuwe aan te schaffen. Of als er wel bijv een operatie of wat aan vooraf is gegaan en t spaarpotje uitgedund is.
...
Zij vaak toppaarden die zo doorgaan, maar die je wel moet beschermen voor zichzelf idd.