Ik moest eerst weer naar huis om vervolgens weer terug te rijden naar zwolle voor een verjaardag.... :/ ben brak! Mag ook wel als je om half 5 naast je bed stond....
Ja bij mij was het half 7 maar ben wel gesloopt, ach morgen even uitslapen, paardje doen en dan s'avonds ook verjaardag en dan is het weekend weer om
WenK
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-12 21:46
Morgen bijkomen Chantal...
rudolph
Geplaatst: 14-04-12 21:48
Zo hier ook weer thuis en helemaal kapot Super dag gehad! iedereen suc6 morgen
cp112
Geplaatst: 14-04-12 21:49
WenK schreef:
Morgen bijkomen Chantal...
Was het maar waar... Morgen weer 2 verjaardagen.... :/ Donderdag gelukkig mn eigen, das een leuk feessie
patrick1994
Geplaatst: 14-04-12 21:52
Ik vond het ook super gezellig veel mooie paardjes gezien Shadow is helemaal mooi schoon dus hopen laat ze zich morgen goed zien!! en heb ik even een winstpuntje Zet van de week even een linkg van alle fotos die ik heb gemaakt!!
patrick1994
Geplaatst: 14-04-12 21:52
Ooh ja en ik had niet eens gereden vandaag maar toch lintje gekregen
Hoop op morgen ook met beide paarden een puntje. Maar we gaan het wel beleven. Net nog ff naar de auto gerend om te kijken of ik wel kalkoenen bij had...
*zelfde bericht als andere tinkertopic, moet weg dus ff kopieren haha*
Hier een trotse eigenaar ook, Bon heeft het fijn volgehouden, liep niet geweldig (bakkabouter zag ze voort eerst in dr leven haha) en 2e proefje besloot ze niet fijn in 1 keer goed aan te springen haha, maar mag toch zeker niet klagen na 10 maanden niks gedaan te hebben en maar 3 weekjes oefenen en 1maal M1 proef geoefend Jury vond m'n bruine outfit erg mooi zei ze, altijd leuk! 181 en 184 en 1x 1ste. (zoals we hebben afgesproken he Patrick ) Springen 49 stijl en 1ste.
Volgende keer Blaricum lekker weer 80, en tinkerdagen ook voor ZC, gaan we lekker op oefenen! Durfde het nu toch niet aan heb thuis ook nog niet hoger gesprongen en ze had voor haar doen wel even genoeg gedaan vandaag.
Maar zeer zeer blij dus! ze heeft goed volgehouden, braaf gelopen.