zat net foto's te zoeken voor een jaar itp. Vond deze ertussen, moest zo lachen! geen 1 foto was goed gelukt omdat ik veel te hard aan het lachen was hahah.
nieky1993
Geplaatst: 05-01-12 23:34
Deze man kan dankzij de hulp van mijn lieve vriendinnetje Kiara04 toch bij me blijven
En nog uit de oude doos ( 2010) Ik met mijn petekindje op Brandon, tegenwoordig galopperen we ook zo Geweldig vind ze dat
Jaron is leuk Prachtig koppie. Afstamming bekend? Ze hebben hem ook goed gevoerd
JPTinkers
Geplaatst: 06-01-12 08:32
fijn hanne je moet eens wat meer updates plaatsen van diego heb m al een tijdje niet meer gezien ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet nu. lucy is gaaf ow ow een smerige bing , hihi
hmmm doen we vandaag eens een frietje
nog niet zo lang bij mij
de winter
het voorjaar
en als trotse moeder
ragna
Geplaatst: 06-01-12 08:51
Wat een mooi tinkies
Joëlla hier is kleine Frie, toen nog Moonlight.
1dag oud.
Frie 100 dagen ( 2 dagen voor ze naar mij is gekomen)
Verzameltopics zijn tegenwoordig toegestaan op bokt. Een tijdje terug voorlopig om te zien hoe het in de praktijk zou gaan, weet niet of we nog steeds in de testfase zitten?
Deaglan is en blijft gaaf! En hij ziet er erug goed uit!
frenia
Geplaatst: 06-01-12 14:21
klopt leon ben tot de conclusie gekomen laatst dat ik van Tinkerbell eigenlijk bijna geen foto's heb in heel 2011, en de foto's die ik van dr heb, zijn er waar ze toevallig bij staat
lucy is zeker mooi en erynn amazing! moet eerlijk zeggen dat ik er als ieniemienie veulentje niet zo heel veel aan vond, maar man wat heeft die mij al heel snel weten te verbazen schitterend gewoon hoe die ontwikkelt!
leuke frie-foto's!!!!
de veulens zijn voor het moment echt niet om aan te zien leon die zet ik nu niet op de foto, een en al moddermonsters dus dr is toch niet veel aan te zien en er is niet tegenaan te poetsen nu duim maar mee voor vriesweer dan zet ik ze nog eens op de foto
heb wel deze nog van 22.12.2011
Stephannie7
Geplaatst: 06-01-12 15:05
Prachtige paardjes weer Leuk die vergelijkings foto's Deaglan blijft prachtig!!