Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mytje1986 schreef:is er al meer bekent over 4 februari in oudenhoorn?en begrijp dat je dan ook met andere paarden dan koudbloed mee mag doen... wil ik met king als het trainen in de winter het toelaat ook wel meedoen onnoficieel lekker dichtbij voor ons;)
fraske schreef:mytje1986 schreef:is er al meer bekent over 4 februari in oudenhoorn?en begrijp dat je dan ook met andere paarden dan koudbloed mee mag doen... wil ik met king als het trainen in de winter het toelaat ook wel meedoen onnoficieel lekker dichtbij voor ons;)
Wedstrijd 4 februari Oudenhoorn is in bewerking vandaag contact met de KNHS erover gehad.(er was wat verwarring met het kring bestuur )![]()
het is alleen voor koudbloeden niet voor andere rassen.
carolina1278 schreef:Wendy inschrijving van mij voor Pesse heb je al binnen he?
Citaat:De kazerne wordt beveiligd door een toegangspoort waar u zich moet legitimeren en een toegangspas krijgt. Deze pas is geldig voor de hele dag dus u kunt dan meerdere keren met dezelfde pas door de poort. Het is van belang dat u altijd een geldig legitimatiebewijs meeneemt zodat u een toegangspas kunt halen en met gemak naar Marcroix kunt.
WenK schreef:Omdat het militair terrein is. Maar bijzonder is het niet hoor. Sowieso heb je op wedstrijden altijd het paspoort van het paard mee, anders wordt er niet gestart. Daarnaast ben je zelf ook altijd al verplicht (bij wet) om een legitimatiebewijs bij je te dragen