Hier ook heerlijk! Loop in trui buiten maar zweet me rot!
Net al lekker de auto gewassen (he, hij is niet mat-bruin!!) Eerste lading spullen erin. Moet alleen nog ff dekbed enzo pakken en mn zadel/hoofdstel/laarzen/poetskist, maar die heb k straks nog nodig..
Boodschapjes staan al klaar, straks even hooi in de trailer mikken, rijden en wassen.. En dan zijn we er klaar voor!
WenK
Geplaatst: 11-03-11 12:24
Hmmm, en zo ver weg zit jij ook weer niet...
haha welke verrassende kleur kwam er onder uit Schimpje?
Oh wat zijn jullie al ver met de voorbereidingen zeg! Ik heb om precies te zijn een lijstje gemaakt met wat er mee moet, verder nog helemaal niets... Oh ja, en ik heb een planning in mijn hoofd... Vanavond na het rijden ff wassen en de spullen in de auto gooien, thuis mijn eigen spullen klaar leggen zodat ik die morgenochtend in de auto kan gooien. Morgenochtend trailer halen, ruintje thuis rijden, Lis inladen en dan op weg naar Leusden...
Nou mijn eigen kleding is zo goed als gepakt moet zo ook nog boodschappen doen, en spullen voor peerd verzamelen. Die staat nu nog niets vermoedend te relaxen in de wei haha.
Nou nog ff snel frontriem voor Bon´s dressuur gekocht en pelhamriempjes, nieuwe witte handschoentjes en straks mn versgedrukte Sponsor dekje ophalen. Nu nog ff wat springen en dan zijn we er klaar voor
Grappig Mel ik heb ook net een nieuwe frontriem erg Bling ben er nog niet over uit of ik hem om doe. Zal zo eens een foto maken van zijn nieuwe frontje.
M_D_H
Geplaatst: 11-03-11 15:41
kom er net achter dat ik nog geen pomp heb voor mijn luchtbed
Hier gil net gereden, dressuur ging lekker, en springen ging super... op de blaren na die ik nu heb omdat er in eens geen rem meer aanwezig was
ik moet ook nog boodschappen doen en mijn laarzen ophalen(staan bij de schoenmaker) en mijn sporen schoonmaken, en gillie in de voorwas zetten en mijn spullen pakken, en... jeetje volgens mij ben ik nog tot vanavond bezig
Hier is alles zowat klaar, paard staat gewassen op stal, spullen liggen in de auto, morgen op stal nog ff vlechten en hooi in de trailer doen, en wegrijden!