ik vind de hindernis eigenlijk wel leuk voor de zaterdag avond, en met de slapers kan er dan nog altijd gevoetbald worden....
je gaat toch wel mee Leonoor? als euhm.. groom/gezelschap/voorlezer etc?je hoort namelijk wel een beetje bij de inboedel
Kan nog niet beloven dat ik er zaterdag al ben Zal wel drukke boel zijn op werk, vlak voor kerst. Zondag iig wel.
ik start volgende maandag bij m'n nieuwe baan ( jeuj!! )maar heb werkelijk ideale dagen/tijden waardoor de tinkerdagen standaard goed uitkomen
hey ik doe ook mee met Bouncer voetballen lijkt me weer gaaf!zaterdag Dressuur onofficieel B en evt springen als dat er is natuurlijk voetbalZondag Dressuur onofficieel L1 misschien es proberenen de rest doe ik ook wel mee (springen lol met je knol) als ik natuurlijk mag komen van jullie hè
yeah yeah yeah zolang bas ook maar niet meedoet dan vind brammie het wat leuker geintjetuurlijk, is wel gezellig als je ook weer komt
ik wil best met voetbal meedoen, als ik van iemand een Tinker mag lenen?Lowara en voetballen/kerstmannen/sneeuwmannen.. het blijft een drama
Leonoor schreef:Bas mag ik zelf niet op Dus als je slim bent, leen je hem van Ilona voor de voetbal oehh best een slim idee.....
Lowara schreef:ik wil best met voetbal meedoen, als ik van iemand een Tinker mag lenen?Lowara en voetballen/kerstmannen/sneeuwmannen.. het blijft een drama me to als ik ook van iemand een tink mag lenen is ik ook blij
god.. we lijken wel heul heul veel op elkaar hoor zowel paardtechnisch als persoonlijke euhm.. plus en minpunten hoe is de jouwe met bonte koeien?
niet zo heel erg fijntjes maar zolang ze stil staan en niet bewegen...(dus ook niet eten)kunnen ze er mee door...stieren daarintegen valt hij aan
POLLO schreef:Miranda zal er zaterdag ook zijn.. Die wil mss ook wel voetballen..Daar durf ik me wel aan te wagen...denk ik
Lowara schreef:woehoe!! wel een tink met guts dus maar wel levensgevaarlijk tink was bijna een doorgespieste tink