stoere flyn aan de lange lijnen en meerdere paardjes op de keuring
sharianne, heb je altijd les van herman wientjes?
gillian tijdens de dressuur
gillian tijdens de cross
ik vind het best een groot verschil, tussen gil de crosspony en gil de dressuurpoown
Schimpje
Geplaatst: 04-10-10 19:02
Wow Monique, Bing wordt steeds gaver!
Benson zaterdag tijdens NSvT in Lunteren.. 2x eerste in de Z1 met 220 en 227 en Zomercompetitie gewonnen!! Nog maar 1 puntje en dan mag hij alweer Z2 starten!
annelot
Geplaatst: 04-10-10 19:27
Wat super knap van benson en jou zeg! Vind jullie een leuke combi!
Zondag voor het eerst met Eve naar het strand geweest dus best spannend hoe ze het zou vinden. De golven waren best woest en hoog maar ze liep bijna zonder aarzeling achter me aan de woeste zee in. Ik was bijna helemaal doorweekt maar had het er zeker voor over.
Niet al te mooie foto, zal van de week nog wat betere maken... Dr manen zien er ook niet uit..... Maar ben oh zo trots! Heb een nieuw zadel gekocht, madam vindt niks erg! Trouwens, ff offtopic, heb eindelijk een goede hoefsmid gevonden die haar achterbenen zo op kon tillen en mij weer het vertrouwen heeft gegeven haar achterbenen op te pakken. Super gaat het dus!
Snap eigelijk nog steeds neit waarom Zoë als crossbred is ingeschreven, beide ouders zijn tink en dat is toch op en top n irish cob in dop? of zeg ik nou iets stomss??
Soprano
Geplaatst: 05-10-10 16:37
@roosa: Prachtige foto van die zonsondergang!!!
@grid en @dribbelkont: Ik ben fan van jullie tinkers
Fantastisch om zoveel verschillende tinkertjes te zien, zo een prachtig ras is het toch! Ben zo blij dat ik voor een tinker ben gegaan! Ik heb vandaag wat grondwerk + schriktraining met Iowa gedaan, hopla van de eerste keer over een zeil enzovoort, zo flink
Vandaag Iowa haar manen in vlechten gelegd (voelde me net een pennymeisje ) op aanraden van andere tinkerbokkers, hopelijk nu dreadlock vrije manen! Hier het resultaat van mijn eerste keer :