oewwww hier beginnen de "kriebeltjes" wel te komen hoor! ben zoooo benieuwd hoe het zaterdag allemaal zal gaan!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Die staan al een dikke week online Lowara...

is dus echt gesplist op pony's en paarden?
)
Lowara schreef:aaah kijk! helemaal goed
zit er net op te kijken, zie dat ik niet meer tegen die jongen rijdtis dus echt gesplist op pony's en paarden?
en met/zonder startkaart, gaat dat ook weer apart dan?
( wat een geregel dan zeg)
WenK schreef:Het is sowieso gesplitst op pony/paard, dat kun/mag je niet samen doen, wel door elkaar laten starten, maar dit was makkelijker.
Met & zonder startkaart is voor de prijzen/plaatsing ook weer apart ja.
*Gaat nu prijzen kopen*
We moeten voor komende jaren ook kijken of we nog wel ponyrubrieken uit blijven schrijven. Het kost nu meer dan het oplevert en aangezien wij minimaal 0 moeten draaien...
We kunnen nu gelukkig wel de L2 en de M1 pony's in handicap laten rijden.

Lowara schreef:@ Sharianne: oewww dat ken ik! dan ben je het ene paard gewend met springen, en dan doet de ander het ineens heel anders he?
vind het wel leuk dat ik niet de enige ben met springen 60 cm, anders is de spanning/wedstrijd element er toch wat af
Maar worden alle klasses bij het springen niet gewoon bij elkaar gegooid?
) 
Lowara schreef:@ sharianne: nope, iedere klasse is apart met springen.
is denk ik ook niet te vergelijken met elkaar. de 40 cm springers kiezen niet voor niets voor de 40 cm, net zoals de 60 en 80 cm springers. het niveau ligt denk ik te ver uit elkaar.
Ook heb je de zomer competitie waarbij klassering binnen elke klasse telt met springen
) 
Dat zal er nooit onder lijden.
carolina1278 schreef:Nog even voor de duidelijkheid en mijn planning![]()
- De foto en meting staat in het boekje om 08.30, maar ik neem aan dat dat een vanaf tijd is?
Alleen de vet.keuring (en natuurljk de keuring) gaan op tijd, de rest mag je de tijden toch zelf bepalen vanaf de tijden die in het boekje staan, dus foto vanaf 08.30 en type vanaf 09.00????