Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiesu schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die mij en mijn tinker western les kan geven in Breda. Al veel advertenties geplaatst maar enige die er echt uitkomt is bergen op zoom en dit is te ver weg:-(.
Iemand een tip??
dapperdier schreef:Mooi paardje, nou paard! is het met zij/haar stokmaat niet leuker om pleasure en horsemanship te gaan doen? Dat ligt wat dichterbij zijn conformatie als je begrijpt wat ik bedoel.
suusiesu schreef:hihi ik durf het haast niet te zeggen maar ik ben heel stom van mn eigen paardje afgevallen vanmiddag waardoor ik niet naar de les kon! Ik ben helemaal beurs haha...
Maar volgende week vrijdag de herkansing, ik laat weten hoe het was! De eigenaar klinkt in ieder geval als een hele leuke man!
snowdon schreef:suusiesu schreef:hihi ik durf het haast niet te zeggen maar ik ben heel stom van mn eigen paardje afgevallen vanmiddag waardoor ik niet naar de les kon! Ik ben helemaal beurs haha...
Maar volgende week vrijdag de herkansing, ik laat weten hoe het was! De eigenaar klinkt in ieder geval als een hele leuke man!
En?![]()
Hier kwam het vandaag ook weer ter sprake... ik moet echt eens een keer bellen om eens te komen kijken in Dorst...