weet ik wel zeker, blauwe ogen zijn zooooo veel mooier in de sneeuw! Zowiezo val ik wel op blauwe ogen hihi
cp112
Geplaatst: 31-01-10 19:59
Teuntje111 schreef:
beware... vannacht komt er nog meer
Ja en dan volgende week weer van die vieze strenge vorst... Dat gelul over die elfstedentocht wordt je ook strontziek van zeg
Sea_horse
Geplaatst: 31-01-10 19:59
Gaat hier echt snel! Ben net bezig met lezen komt de volgende al weer binnen haha, Leuk al die foto's! leuke sneeuw plaatjes! Ik verlang alleen inmiddels wel weer heel erg naar de zomer
_Patrick_
Geplaatst: 31-01-10 20:00
nog een paar foto's in de sneeuw wat er een keertje in dec lag.
Stuur dan maar een berg naar hier van die sneeuw hihi. Kan ik ook eens lekker van de sneeuw genieten samen met Sissy en Patrick. Lijkt me geweldig om lekker door de sneeuw te wandelen en dan wel een flink pak sneeuw
Laatst bijgewerkt door _Patrick_ op 31-01-10 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
hdv
Geplaatst: 31-01-10 20:02
voor de blauwe ogen fans onder ons
ik geloof nooit een keer dat er deze winter nog een elfstedentocht komt al lijkt het me wel erg gaaf. hier heeft het vandaag alweer gesneeuwt. heb al dik 2 maand niet meer gereden daar baal ik nog het meest van
Hier ook al een poos geen sneeuw meer.. gisteren een klein beetje, maar dat is al weer weg.. alles is hier blubber.. Gelukkig heb ik twee binnenbakken op stal.. Maar ik wil zo graag weer buitenrijden.. Hopelijk is het volgend weekend lekker weer..
Het mooie winterweer heeft veel nadelen helaas. Patrick is altijd wel vrolijk en vind het ook leuk dat er wat met hem gedaan wordt. Maakt niet uit wat het is.
In me achtertuin hihi
Laatst bijgewerkt door _Patrick_ op 31-01-10 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Sea_horse
Geplaatst: 31-01-10 20:06
hdv schreef:
ik kan hem wel zien, mooi beestje die tomtom,
Ik heb Tomtom ook gezien! echt een leukerd! hij kijkt ook zo grappig
Anoniem
Geplaatst: 31-01-10 20:06
ManOuke schreef:
Het mooie winterweer heeft veel nadelen helaas.
Helaas wel ja
Al moet ik zeggen dat ik er de laatste dagen erg van geniet met het zonnetje erbij. Heerlijk weer om foto's te maken!
ik sluit af, ga even voetbal kijken en dan lekker ff bankhangen.
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-10 20:19
Sorry voor mijn hele lange post
Leuk Thom, zo met de shetjes op het strand ! gezllige foto. Christien, lekker aan de studie Interessant vak heb je gekozen! Iedereen lui vandaag Heb ik nou noooooit last van... Thom, toch nog even doorbijten met de studie, misschien slaag je wel, en hoef je niet meer terug te komen in juni Ier: Mooie tink en mooi foto! Hallo Dianne Wat ontzettend jammer dat Bonita klachten heeft. Ze heeft natuurlijk ook wel een klap gehad, maar ik had jullie zo anders gegund! Wens je heel veel sterkte met haar. Fijn dat je haar een pensioentje geeft nu, alhoewel ik snap dat het wel heel moeilijk zal zijn! Mooie foto's heb je geplaatst, en mooie paardjes! Zie dat je ook redelijk in de buurt woont Berdien vette actiefoto's En die Flyn; geen zin in een wandeling Laat dat ook zo lekker subtiel merken Guusje chagrijnig Doe er Janus ook geen plezier mee om niet aan het werk te gaan... Wordt ie heeeeel bozig van! Hallo Tomtom, ook welkom hier. Als het niet lukt, even kijken bij Help (staat rechts bovenin het scherm). Daar staat precies uitgelegd hoe het werkt, en je moet zorgen dat de foto niet te groot is, want dan krijg je hem niet geplaats. Succes. James-Bont: het is geloof ik al genoemd, waar wat een geinige naam! Hallo Nicole, ook welkom hier Leuke tink heb je, en gezellig zo met drie paarden en hond op stap! FZ gezellige middag gehad! Rijden is hier ook niet gelukt, maar dat komt niet door de gezelligheid maar door de sneeuw! Slim van je om zitlessen te nemen. Ik heb er altijd veel voordeel van gehad! En mooie foto Verder niemand vergeten hoop ik? Over vieze paarden gesproken: neem NOOIIT een WITTE!!!! Tinker! In de winter blijft ie mooi schoon door zijn deken, maar als ik in de zomer een wedstrijd moet rijden gaat Janus eerst door de wasstraat!! En soms schaam je je gewoon dood! Ga je met een paard in het bos rijden, Linker wang een poepvlek, rechter kont onder de str.nt, Bruine buik hihihi echt te vies voor woorden.
Vandaag bezig geweest met mijn foto-opdrachten (volg een cursus fotografie). Bedoeling was een bewegend object nemen, dat onbewogen in beeld nemen, en aan de rest van de foto moet je kunnen zien dat het onderwerp in beweging is. Meeste cursisten nemen auto's, fietsers etc, ik heb het mezelf "makkelijk" gemaakt om Janus op de foto te zetten tijdens het longeren. En daar heeft ie dankbaar gebruik van gemaakt Ben niet helemaal tevreden, maar enkele zijn wel oke geworden.
HALLO, DACHT NOG EVEN BIJLEZEN OF ER NOG WAT GEPOST IS.... Maar 12 reacties nadat ik begonnen ben met typen. Vind het wel reuze gezellig hoor: in 1 dag tijd hebben 33 mensen zich aangemeld! Wauw!
Blubberdeblubber Viane, ze ziet eruit om op te eten!:Y) Hanneke: Wat een prachtige ogen heeft Storm
Ga eten koken en kom vanavond weer terug!! Tot straks
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-10 20:23
Gooya schreef:
HALLO, DACHT NOG EVEN BIJLEZEN OF ER NOG WAT GEPOST IS.... Maar 12reacties nadat ik begonnen ben met typen. Vind het wel reuze gezellig hoor: in 1 dag tijd hebben 33 mensen zich aangemeld! Wauw!