heel erg veel kilootjes kwijt geraakt. Hij ziet er goed uit nu, jammer dat ie kreupel is nu Christah
Christah
Geplaatst: 12-08-09 23:10
Ja heel jammer, het ging allemaal zo voor de wind de laatste tijd. En nu dit. Maar goed, die kilo's eraf doen hem in ieder geval goed. Hij is lekker levendig, heeft energie voor 10. Iets wat toen ver te zoeken was. Toch is hij ondanks zijn energie nu op buitenrit heel braaf en controleerbaar, terwijl dat eerder nog wel eens een probleem was. Kortom, hopelijk gaat het over 1,5 week weer goed met de kreupelheid/hoefbevangenheid en mogen we dan weer gaan opbouwen. Even afwachten, maar ik heb goede hoop. Maar maak me stieken toch best wel zorgen, haal al allerlei rampscenario's in mijn hoofd.
FireAndIce
Geplaatst: 12-08-09 23:12
Stoere bink foto's van vanavond.
vuurtoren
Geplaatst: 13-08-09 21:58
Dekhengst Tolkien van Weremere was vandaag lekker aan de wandel.
Laatst bijgewerkt door vuurtoren op 13-08-09 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt
starjo
Geplaatst: 13-08-09 22:09
Leuke plaatjes zijn er weer voorbij gekomen.
Ik was vanavond mijn camera aan het uit proberen Wat bleek, ik kan nog meer met deze camera Het resultaat mag er wel zijn dacht ik zo
Ik zal hier snel ook eens weer foto's plaatsen van mijn King. Helaas zit mn harde schijf helemaal vol, dus we zijn nu bezig met een heel backup systeem voor de foto's enzo.. dus hopelijk morgen of zaterdag foto's!!
xxmayleexx
Geplaatst: 13-08-09 23:46
Ik blijf me verbazen over wat voor mooie tinker er allemaal bestaan zeg Jullie mogen allemaal trots zijn op jullie tinkies....
Hier Maylee: Wat een lange manen al
IndianaJones
Geplaatst: 14-08-09 00:04
En Toet alweer voor het karretje gespannen
fraske
Geplaatst: 14-08-09 10:07
sohooo wat heb jij 2 verschrikkelijk mooie tinkers zeg. heb je foto's in je website bekeken van ze leuk met die verhaaltjes erbij
Wat is Whisper toch altijd prachtig wit Mooie Nevi, praktisch net zo oud als Diva. Diva heeft Pablo van de Bonte Parels als papa
Turende Diva.
Stoere Ziggy voor de kar Mooie(!!!!!) wilde dekhangst aan de wandel door het dorp Prachtige Toet en nog veel meer.... Leuk he Starjo, van die camera's waar zoveel mee kan.
ragna
Geplaatst: 14-08-09 17:29
Mooi schatjes die voorbij komen! Ja Britt heeft wel een heel mooi kleurtje!
Twee van de keuring op 18 juli te moerbeke.
Bruinbont James en zwartbont Janka
Christah
Geplaatst: 14-08-09 17:58
Duncan tijdens het tinkertoernooi in Wehl, samen met zijn bijrijdster:
En hun gevreesde tegenstander Sabrina met Qannick:
grrr
Geplaatst: 14-08-09 21:16
Wat zijn die veulens toch mooi om te zien he? Nevi heeft een onwijs leuk koppie! Stoere Ziggy aan het werk! Skip heeft een mooi blauw oog!
Een foto die mij nu al dierbaar is, voor de eerste keer samen op onze jonge paardjes:
sophiatinker
Geplaatst: 14-08-09 21:19
jeetje wat een foto's weer er zijn een heleboel mooie tinkers zeg
morrigan weer
KootMiraDrum
Geplaatst: 15-08-09 00:22
Dit blijft toch een van de meest favoriete topics hoor!!!
Mijn moekepaard
en haar 2 jarige dochterpaard, met het oog van pappa
starjo
Geplaatst: 15-08-09 00:36
Idd de mijne ook kmd, ook het mooiste topic. Mooi moekepaardje trouwens Leuk om te zien hoe iedereen met zijn \haar paardje(s) omgaat en dat op de gevoelige plaat weet vast te leggen.
Waar zouden we zijn zonder onze
Hier nog zo een mooi koppie Ben wel ff op de zwart/ wit toer , en als je dan bezig bent heb je zo 100 foto's
Lucy_1
Geplaatst: 15-08-09 08:07
Waanzinnig die foto's!
De kar staat Shatu geweldig, Annemarie! Knap peerd heb je toch... Naat... Wat een prachtige foto van Mira en van Binti ook. Maar Mira springt er even uit nu Maylee is prachtig. Vind haar hoofdstel ontzettend mooi... Morrigan is mooi! Ziet er leuk uit zo'n wedstrijdtenu! Marleen... Heerlijke foto's! Prachtige paarden heb je ook! Geweldige foto van Duncan... en Quannick blijft een beauty! Ragna... lekker stel heb je ook... Diva ziet er ook super uit! En ook Whisper blijft een plaatje.... Nevi! Blij dat ze weer in de buurt staat Renee? Stoere Ziggy voor de kar! Tinkie Skip is leuk! Gaaf koppie heeft 'ie! Ziet er super uit met Kanyana! Mooie foto's Muds.... Die Britt van jouw vind ik echt! FireAndIce... Inderdaad wat een stoere tink! Starjo... Vind die kleurenfoto van de vorige paging (dat hij naar beneden kijkt, blauwe lucht) waanzinnig mooi! Vind zwart/wit foto's ook erg mooi, maar dan ook voornamelijk bij portretfoto's. Zoals hierboven.... Prachtige foto ook!
Ben weer beetje bij... Ook bij mij is dit wel 1 van de favoriete topics. Altijd leuk om even door te scrollen met een bakkie koffie... Wij zijn vorige week een weekje naar Engeland geweest, op bezoek bij vrienden (fokker van Hugo Boss en vorige eigenaar van Billy the Kid). Heerlijk relaxed geweest en echt ontzettend leuke paarden gespot... Dus ik ga jullie de komende dagen verwennen met foto's uit Engeland