Meer van dit soort foto's? Merrieveulen van Sandokan
Ander keertje
Trusten!
Biancaa
Geplaatst: 03-05-09 06:13
Whis_Serada schreef:
Daar Leon die ene whahahaha
die met die vlekkennnnnnn
Gave foto's weer mensen! Ik ben moeeee en wil mijn bedje in. Maar dat gaat dus niet lukken, dalijk Mich naar zijn moeder brengen waar hij dus zijn kleine meid na 6 maanden weer mag zien. Hij is helemaal op van de zenuwen, we gingen gisteren voor een cadeautje kijken voor haar verjaardag, maar hij wist gewoon niet meer waar ze van hield. Wat erin resulteerde dat hij dus thuis ging huilen omdat hij het niet meer wist en niks gekocht had. Dus ik heb gezegd dat het mooiste cadeau hijzelf was en dat ze niets meer kon wensen dan haar eigen vader weer zien...
Zucht moeilijk dus. Maar ja gister ook nog gelachen hoor, hij ging douchen met die kous van hem aan. Deze mag niet af en er moet dan zo'n plastic zak omheen. Deze moet je vastplakken aan je been, maar de kous zit tot in zijn lies. Dus waar plak je dan dat ding vast... ehmmm dat werden dus zijn billen (lees haartjes) en binnenkant lies (lees haartjesssss) dus met eraf halen was hij niet blij
Nou fijne dag iedereen!!
grrr
Geplaatst: 03-05-09 08:37
Auw, arme Michel.... Ik hoop dat het voor hem een fijne dag wordt vandaag!
Tobias is lekker aan het speuren!!!
timokyana
Wat een plaatje van een noortje zeg! Wow noortjes zijn mijn favoriet, samen met maine coon's.
pff gelijk stress vanochtend. Normaal zorgt mijn moeder voor de medicijnen van oma, maar omdat ze nu een weekendje weg zijn doen Anne en ik het. Anne heeft oma vrijdag avond en gisteren avond eten gebracht en de medicijnen vergeten te geven. Dus ze heeft 2 dagen geen bloedverdunners gehad. Dus heb vanochtend de huisartsenpost al gebeld, en wordt zo terug gebeld over hoe en wat.
Grit
Geplaatst: 03-05-09 10:56
Zo, gisteren weer in Nederland gearriveerd. Na 5 uur wachten op het vliegveld, 10 uur vliegen en een nacht overgeslagen te hebben, voel ik me nu nog niet echt fit.
Heb hier een beetje bijgelezen en probeer wakker te worden. Zo eerst naar Vince. Daar zijn we gisteren natuurlijk ook nog even langs gereden. Ze stonden er goed bij . Alleen nog even bedenken hoe ik dat met mijn voet doe. Teenslippers zijn nu ook niet echt verstandig.
Janet; oei, hopen dat je snel terug gebeld wordt.
Arme Mich, al die spanningen en dan ook nog een pijnlijke "wax"beurt . Ik hoop dat hij een fijne bezoekdag heeft.
Leon zal nu bezig zijn met de TREC. Ben heel benieuwd hoe het is bevallen.
Mallow
Geplaatst: 03-05-09 10:57
Dat is even schrikken janet! Hopen dat het allemaal weer goed komt Gave foto's Leon! Taffy is echt een goed uitgekozen hengst voor Chayenne , ze staat daar prima! Eefje, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, wat een droppie zeg! TV leuke foto's! Gaaf zo'n mooie camera Mich pijnlijke waxbeurt gehad Grit weer terug , je zal vince wel gemist hebben Hier alles even rustig, maar zit in een flinke dip met mallow. Soms zie ik het gewoon even niet meer zitten, en vraag ik me af waar ik nog goed aan doe.
Laatst bijgewerkt door Mallow op 03-05-09 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een geweldige foto's heb ik weer gezien zeg! En dat noorse boskatje, geweldig!!
Janet, stress!! Goed datt je de huisartsenpost hebt gebeld! Zij kunnen je vast goed vertellen wat je nu moet doen.
Ik heb vrijdag trouwens een heerlijk ritje gemaakt met de vriendin van mn broertje en haar haf! Boncho was zelfs erg dapper want hij moest een halfuurtje in zn eentje langs de weg om bij Sanne (de haflinger) aan te komen. Ik erop en Jorien (vriendin van mn broertje) op de fiets mee! Echt top! Dit was voor het eerst dat het zo goed ging!! Bij jorien in de buurt heerlijk door het bos gereden en toen moesten we weer een halfuur terug langs de weg, ook dat ging prima! Ben helemaal trots op mn vent!
Morgen ofzo maar eens gaan wassen voor de tinkerwedstrijd waar we aanstaande zaterdag aan meedoen!! ook mn proefje oefenen....... Heb besloten om maar een A-proefje te doen omda ik zelf nog niet helemaal op en top ben... en we springen 40 cm!! Heb er weer zin in maar zal wel kapot wezen na de tijd denk ik!
Boncho
Geplaatst: 03-05-09 11:00
Eva!!! Kom op meid je hebt het beste met hem voor!!