(en nog steeds niemand met n plekje in trailer vrij voor mij? (a) )
E_Nalanta
Geplaatst: 01-10-09 12:42
Volg het topic nu al een tijdje en ben heel erg benieuwd wat er allemaal voor moois aan komt! Ga ong. zeker kijken, mag het eigenlijk toch niet missen, als Tinker-fan zijnde Wou event. ook foto's maken, heb nu bijna zeker een nieuwe lens dus als dat doorgaat plaats ik uiteraard een topic voor degene die dat leuk vind! (misschien vind je jezelf dan nog! )
dat wordt op de dag zelf pas bekend gemaakt, zo was het de vorige keer ook.
horsestock
Geplaatst: 01-10-09 15:05
Zo, ook maar eens een berichtje van mij met een eigen account! Het weer wordt nog spannend zaterdag, hopen op het beste. Ik zit in ieder geval op mijn 2-benige 86PK om jullie te begeleiden met het oversteken (en natuurlijk foto's te schieten!). Pak is waterdicht, dus een spatje regen is geen punt. Maar we gaan voor droog weer!
snowdon
Geplaatst: 01-10-09 15:07
Ik mag hopen voor je dat die benen wel goed afgerond zijn Anders kom je niet ver
Het moet gewoon van 12 tot 4 droog zijn Leuk dat er foto's gemaakt worden. Stel dat het record gehaald wordt, komen we dan nog in het plaatselijke krantje o.i.d.?
inderdaad het aantal deelnemers horen jullie zaterdag...
zelf laat ik mijn tinkerkanjer thuis.......
Straks komen we net 1 tinker te kort voor het record
Hier zitten we te twijfelen welke pad we op doen. Haha is ook een probleem hoor.
Cheveyo
Geplaatst: 01-10-09 22:33
haha heb er ook al 3 klaar liggen... welke gaat het worden (mits hij helemaal oke is..) Knalgeel, Paars of Turquoise.. dilemma! Luxe probleem!
Jammer Peet...en silas!
Tinkermuts
Geplaatst: 02-10-09 06:08
jammer peetje
op het nieuws is er sprake van storm, als dit het geval is ga ik niet met trailer de weg op, mn bus is al enorm windgevoelig en met trailer word ik helemaal van links naar rechts gerukt. beetje regen vind ik geen probleem.
echt balen dat je van de weersvoorspelling niets op aan kunt. echt storm lijkt me ook niet wat. maar regen maakt me niet uit. volgens meteox (een site via buienradar.nl) houden we het zaterdag droog. over de wind kan ik niets vinden
Zaterdag overdag is het half tot zwaar bewolkt met soms wat regen, maar de hoeveelheden zijn gering. De middagtemperatuur ligt rond 16 graden. De wind is zuidwestelijk, vrij krachtig of krachtig 5 of 6 en aan de kust hard tot stormachtig, 7 à 8 Bft.
dus dat houd in dat het hie in het oosten droog blijft en een vrij krachtige wind. hard tot Stormachtig is alleen aan de kust
dus ik ben morgen van de partij
marleen110
Geplaatst: 02-10-09 09:04
gezellig sophie, er gaat nog iemand mee dus we gaan gezellig met zijn vieren.
dikke trui aan en gaan met die banaan euhm, tinker
E_Nalanta
Geplaatst: 02-10-09 09:18
Mag toch hopen dat het voor de deelnemers mooi weer blijft! Of iig gunstig weer... Stel je toch eens voor, een stelletje woeste Tinkers door de hozende wind, geeft ook wel een érg bijzonder beeld ..
Gister niet kunnen kijken of hij weer rad liep, vanavond ben ik er niet, ik riskeer het toch maar niet.... Hoop dat er nog ooit eens een gereden wordt!