Jor staat lekker op de wei, ook niks gedaan dus! Was Jor en Jor vandaag... Hopelijk word het beter weer deze week Alles is blubsieblubs weer... Nu genoeg geregend!!
Leuk veullie
Gooya medische keuring! Wel handig zo'n check
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-10 21:05
Sandra: ik ben piloot, en dan hoort zo'n keuring erbij. Op zich niet verkeerd hoor. Heb door de jaren heen al een heel goed beeld bij mijn gezondheid, bloedwaardes etc. Voordeel is dat als er iets niet goed is, je het gauw zou kunnen onderkennen. Nadeel is dat als er iets niet goed is, het meteen mijn baan kan kosten.
Nou, als je ooit de kans hebt (en centjes, want het is niet goedkoop) dan is het echt de moeite waard. Nederland is zooo mooi vanuit de lucht! En een heli vliegt zoveel leuker (vind ik dan hè), het uitzicht vanuit de hele is vaak ook beter. Wie weet ooit...?
ik denk het wel hoor de sollicitatie is al verlengd..dus das goed nieuws!!
DiaBelle
Geplaatst: 03-05-10 23:03
Goh wat een verrassend en stoer beroep heb jij Gooya!
Wat een ontzettend druilige dag is het vandaag geweest, daar wordt je echt niet happy van, ook de paardjes niet, het was nog koud ook
Voor de rest nog niet zoveel meegemaakt, owh ja, ik heb de fotos voor een karakteranalyse gemaakt en ik ben al snel aan de beurt, ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Heb haar gevraagd of het bij z'on jong paard ook kon en dat kan, je kunt dan een vergelijk maken met hoe ze later wordt. Dus nog eens een analyse doen over een aantal jaren, ben voor nu wel erg benieuwd.
Wat een gaaf beroep heb je Gooya Succes met je keuring!
Vuurtoren wat een leuk veulentje, mooi!
Sandra succes met je sollicitatie!
Zoefff
Geplaatst: 04-05-10 10:07
Dag allemaal,
Ben al in verschillende tinker topics actief maar hier nog nooit komen binnenvallen en bij deze stel ik me voor en kom ik af en toe gezellig mee kletsen!
Ik ben Mirte, 25 jaar oud, werk vandaag mijn laatste dagje op een makelaarskantoor als assistent makelaar en begin 17 mei bij een vastgoed consultancy bureau als secretaresse. Ik ben eigenaresse van Troy (S. van de Kattestee) een 4 jarige tinkerruin (wordt in juni 5 maar nu kan ik nog mooi zeggen dat ie pas 4 is )
Ik heb Troy sinds zijn geboorte, zijn moeder was van mij maar heb ik toen hij 2 jaar was verkocht aan 2 meiden. Ik heb Troy zelf ingereden en toen hij vier was hebben we het echt opgepakt, met wat grondwerk de basis opnieuw gelegd en er toen weer opgestapt, inmiddels gaath et steeds beter en zijn we ook sinds 2 maanden aan het springen begonnen wat we beide erg leuk vinden!