Mijn vriend heeft ook aquaria.. Slaapt al op zo'n ieniemienie zolderkamertje van 3 bij 5, en dan staat er een tweepersoonsbed, pc, aquarium van 1.30x50x50, aquarium van 60x30x30 en een bakje van 40x20x20 voor de babyvisjes.. Hij heeft "Zuid-Amerika biotopen...?! " ofzo.. Plantjes, visjes en alles uit 1 bepaald gebiedje.. Ziet er wel leuk uit, maar zit zoooooo veel tijd in.. Soms moet ik hem echt met zijn snufferd voor die bak vandaan slepen, zit ie weer te "visjes kijken.."
Of hij schreeuwt ineens door het huis, HEEEEEE KIJK!!!! Dus ik denk dat er iets belangrijks is.. "Kijk, die corydora's krijgen binnenkort baby's.."
Janet kerstboom versierd en lekker knus binnen gezeten
Schildpadden kijken alsof ze de hele wereld aan kunnen Een kennis van me had ook echt hele mooie schildpadden in een heel groot aquarium/ terrarium heel mooi ingedeeld enzo, maar daar stak ie idd ook heel veel tijd in Zelf vind ik het over het algemeen teveel gedoe maar wel een mooi gezicht
Gaaf fotobommetje Teuntje
en Noa lekker aan het slapen in het stro
Berdien laatste loodjes dus SUCCES!! duim voor je dat het zeker wel een voldoende is
Schimpje Benson gewassen dus helemaal klaar voor morgen Toi toi toi en denk dat Benson de witte hekjes niet eens ziet Je mag er wel vroeg uit dan
Marleen met Mirthe gestapt, da's dan wel het jammere van bevroren grond...
Maar voor de rest kan ik daar wel van genieten Heerlijk zonnig fris weer daar hou ik wel van Wel met Sayla dus ook grotendeels gestapt ivm de harde grond zelfs 2 paden waar het bijna altijd nog zacht is was nu bevroren gelukkig is er nog altijd de hei die meestal toch wel grotendeels nog zacht is dus daar lekker gedraft en bergje op gegaloppeerd Grit --> Zullen dus morgen wel best veel paden moeten stappen denk ik, maar des te meer tijd om te kletsen toch
Hier echt mazzel is super goed geregeld met water buiten 2 van deze automatisch vullende verwarmde bakken
op een groene "buis" (de hoogste volgens mij)
en dan ziet het er ongeveer zo uit
en binnen nog geïsoleerde drinkbakken met nippel, maar daar drinkt say niet uit
Laatst bijgewerkt door grid op 13-12-08 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Pff.. Het water in het aquarium is nu alweer vies, het oogt troebel.. Maar ik heb toch gewoon een filterpomp er in.. En er is vanmiddag gewoon schoon water in gegaan.. Misschien komt het door de bodembedekking.. Ze wroeten er nogal in.. Het is nog even een beetje aftasten, net als dat ze het nieuwe voer ook niet willen eten..
Sita zal wel nog ff allemaal in evenwicht moeten komen, was met buitenvijver tenminste ook zo
Dadelijk nog ff lekker op de bank hangen
en dan morgen dus met grit rijden Onze 1st ontmoeting Ben benieuwd of Vince in het echt ook zoveel op Flower lijkt en wat Say van Vince en Tom vindt en moet eraan denken dat ik fototoestel meeneem
Jaaa jullie kennen Platvoet! Met Fladder en Bekkie en Cera en en en en Heb hem nog niet gekeken, alleen het begin. Maar het voelt al weer helemaal alsof ik nog echt weer inimini Berdien was die het een doodspannende film vond
Platvoet, jeugdsentiment. Ik moest altijd zo janken als ik dat keek.
sita, komt waarschijnlijk door de bodembedekking.
grid en grit morgen rijden, leuk zeg!
Ik had 2 aquariums boven. Een koud water met 2 sluierstaarten en 2 leeuwekopjes. En ik had een warmwater. Met neotetra's, roodneuszalmpjes, algeneter, goerami's en nog een soort voor op de bodem (ben even de naam kwijt)
Schimpje een biotoop is ook erg mooi zeg, zie het kamertje al helemaal voor me.
Ja echt lekker hoor. Uitgaan, rondhangen met vrienden is allemaal heel gezellig en leuk, maar een avondje echt voor jezelf vind ik ook meer dan prima op z'n tijd Zet zo een goede Engelse detective op (Trial & Retribution), kan ik iedereen aanraden