Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pradaatje schreef:Goedemiddag!!
Nou mijn meet me de nieuwe lesgeefster was goed!
Ze heeft me nu al bruikbare tips gegeven, waardoor Prada al naar benede komt en soms wel 4 passen aan de teugel loopt! Ze is ook heel aardig, een jaartje of 20 denk ik.
Vandaag voor het eerst in de buitenbak weer gereden aan de longeerlijn, en dat ging ook zo super!
Heerlijk gedraaft gegaloppeert. Lekker in het zonnetje uitgestapt! Ik denk toch dat we er binnekort weer klaar voor zijn om naar buiten te gaan.
Jammer genoeg verpeste ze me dag toch weer, ze beet me heel hard in me arm, en ik deed niks. Ik heb haar een klap gegeven en ze was heel de tijd lief daarna. Ze probeert te laatste tijd te bijten om niks, en word ook heel kopschuw. Maar ik geef haar een klap op haar hals of borstkast. Daar kan ze niet kopschuw van worden. Maargoed,
Ziggy_Janet; Nog gefeliciteert!
Echt leuk dat Swieber weer terug is!
l0rdJ schreef:
snowdon schreef:Voor de mensen die een veulen/enter/twenter het hele jaar door buiten hebben lopen... hoeveel en wat voor voer geven jullie ze?
Ik zit me nl af te vragen hoe ik dat straks bij Chayenne ga doen...
Citaat:Juniorix is een speciaal samengestelde mix voor jonge paarden vanaf circa één jaar. In deze periode, waarin het veulen tot volle ontwikkeling komt, hebben de speelse jaarlingen behoefte aan specifieke op de groei gerichte bouwstoffen: bouwstoffen die de progressieve groei van beenderen, gewrichten en organen garanderen. Juniorix is zodanig samengesteld dat overdreven snelle groei wordt voorkomen: gelijkmatige groei is immmers van groot belang om sterke en gezonde paarden te fokken.
Juniorix bevat het bestanddeel Opti-Growth, dat door middel van een perfecte calcium/fosforverhouding en een optimale beschikbaarheid van koper, zink en mangaan garant staat voor een goede bot-, pees- en gewrichtsontwikkeling. Problemen met OCD, poreuze beenderen en osteoporose worden met Opti-Growth tot een minimum herleid
http://www.cavalor.be/NUTRI/Nutrition/P ... =-1&ani=-1