Haha wat leuk, hij wou zeker eens echt vuurwerk laten zien Of het was zijn goede voornemen. Gefeliciteerd Chimello!
Nimby
Geplaatst: 01-01-15 22:45
Nientsje schreef:
Succes met verhuizen Nimby!
Is heel goed gegaan! Het was niet ver, 2,2 km noordelijker en we zijn erheen gewandeld. Wel door een bebouwde kom heen met een oversteek bij een normaal drukke weg met stoplichten waar ik nog nooit geweest was. Maar het was héél rustig, alleen autoverkeer van mensen die voor nieuwjaar naar hun oma of schoonouders gaan En gelukkig ook geen day-after-vuurwerk-jongetjes En ze was zó braaf, vond alles alleen maar mooi.
Op de nieuwe stal mag ze overdag lekker de hele dag buiten staan en in de zomer 24/7 op de wei, dus ben er héél blij mee! Nu 's avonds op stal, kleinschalige stalletjes waar ze contact kunnen hebben en veel frisse lucht.
En naast hét recreatiegebied van deze omstreken, met paardenpaadjes en mogelijkheden ook naar andere gebieden te rijden en dan kun je een middagje weg zijn. Voor sommigen van jullie nog steeds niet veel in vergelijking tot wat jullie gewend zijn Maar voor hier, helemaal top! Ik ga dus heerlijk wandelen in de komende tijd
Ik ben vandaag weer heerlijk met Feike bezig geweest, volgens mij accepteerd hij de broek en staartriem al meer, hij heeft nu ook minder gebokt Feike heeft het "Gelukkig Nieuwjaar" verkeerd verstaan en heeft er "Gelukkig Nieuw Haar" van gemaakt toen ik hem uit zijn stalletje haalde, leek er wel alsof er een bom in zijn stal ontploft was, allemaal hooi en stro op zn koppie en in zn manen hij leek wel een vogelverschrikker heb er ook smakelijk om gelachen mafkees
Haha nee Feike was niet bang, staleigenaresse was aan het voeren, dus die gooide wat naar binnen waarna Feike begon te eten, en toen ze hem nog wat erbij gaf, ging hij niet opzij met zijn hoofd en kreeg hij een voerdouche