Wat een vrolijk ding is Aslan. De vlekken komen duidelijk van vaders kant

Arya is wel een wolliebollie. Ze heeft al een goede buik. Weet je wanneer ze ongeveer uitgerekend is?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HijadelaLuna schreef:Caily afgelopen weekend.HijadelaLuna schreef:Wat staat dat dekje stoer Keetie. Vraag me wel af of je zadel achter niet iets opgehoogd moet worden?
Die Tinker die ik over 3 weken ga zien is Collin vd Gorterstraat, een ggk dekhengst die mag daten met Caily
Voor Lady had ik ook een roze dekje, en een lemon en een lila. Nu heb ik alleen een BR event, grijs met paarse rand, gebruik m zelden, haha.
[ Afbeelding ]
Begint Emira al een beetje op haar plekje te komen Selda? Laat maar weten als je een keer langs wilt komen hoor!
Jaron doet hard zijn best!
Ellie lekker met Eros bezig. Pas maar op, straks wil je nog elke dag rijden ook
Ik zou rekenen op 600 kg per paard Lor, dan zit je safe.Het wordt spannend Maartje, gaaf! Hoe is het vandaag met de dame?
Haha Jolanda, snap je waarom ik Mary zo gaaf vind? Als is Roisin ook erg leuk. Thanks voor je Pb trouwens, vind ik heel erg leuk!
Ik ben toen ik op zoek was naar een nieuw paardje ook bij een Collindochter geweest; Ayla. Hele leuke merrie, maar nét niet helemaal het WOW-gevoel bij. Kon haar wel kopen, maar ik bedacht me dat ik uit een andere merrie zelf een Collinkind zou kunnen fokken, en met deze niet, dus uiteindelijk maar gewoon vanaf gezien. Of eigenlijk zag ik ervan af omdat ik Caily tegen kwam
Ayla
[ Afbeelding ]
Gisteren samen met Jessica Caily en Luna laten vrijspringen, was erg leuk, heb erg mooie foto's gekregen van Jessica
Vandaag met Caily rondje door het bos geweest, viel me nog mee met de kou. Had er voor de verandering eens een zadel op gelegd, en was maar goed ook, anders had ik er vermoedelijk een paar keer naast gelegen, voordeel van de wind, Caily denkt eindelijk aan doorlopen ipv aan sjokken
Nu snel douchen, misschien dat ik daarna nog een fotootje plaats.
toch lijkt die ook op Mary kwa bles.. al vind ik Mary er dan persoonlijk ook meer uitspringen_Patrick_ schreef:Heeft even geduurd maar daar is het 1e topic van Sir Aslan!
[KS-ITP] Sir Aslan of the Whispering-Spirit is geboren!
Leuke naam zeg, mooi gevlekt issie!cp112 schreef:
Diaz schreef:AHHWWWCorvetje!
Vandaag MET Diaz op de foto haha
[ITP] Het paard dat niet op de foto wilde...
[ Afbeelding ]
Gedurft je haar, wel echt een knal kleur. Staat je goed
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Overdrijven is ook een vak
[ Afbeelding ]
patrick1994 schreef:YEAH!!! it's my birthday!!
zit op dit moment in de meeleesmodus veelste veel aan het genieten van mij eigen bonte monster
cp112 schreef:Ik had vanavond lekker wedstrijd gehad. Hij liep lang niet zo als normaal, maargoed, had dan ook maar 2 dagen geoefend. Eerste proefje was ie wat sterk, 2e ging wat meer ontspannen.
Wijken in het 2e proefje zelfs en 6je(voor het rechterbeen). Het ging ook beter dan de vorige keren dus wel fijn dat het puntje dan ook iets hoger is.
Eerste proef 189 en tweede proef 187.