Nadat ik geopereerd ben is dat echt veranderd,en dat blijft denk ik ook zo.Ik was daar denk net een beetje weer hersteld,of nog herstelende.
Pradaatje schreef:Das niet verkeerd Peet!hihi je hebt lekker pech Nou toetoet nog heel hor , ben dr maar even mee doorgereden naar utrecht Heerlijke foto's!!!!!!!
Pradaatje schreef:Geen idee Ellen Leuk Maartje!Ik heb morgen mijn tussentijdse toets voor autorijden, dan nog 4 lesjes en mag ik afrijden
O wat heerlijk dat kleine grut zo slapent.Dan zou ik wel weer een veullie willen hoor.Dit is denk een jaar of 3 geleden
Pradaatje schreef:Pradaatje schreef:Geen idee Ellen Leuk Maartje!Ik heb morgen mijn tussentijdse toets voor autorijden, dan nog 4 lesjes en mag ik afrijden SUCCCES MORGEN!!!!
Whis_Serada schreef:O wat heerlijk dat kleine grut zo slapent.Dan zou ik wel weer een veullie willen hoor.Dit is denk een jaar of 3 geledenVind ik dan weer heel veel minder als ze zo doen
En, zijn we klaar voor de keuring ? (dit was overigens vorig jaar, toen nog wolliger en dikker dan nu)
Nee Wal heeft een lieve vriendin die bij Eef op stal haar eigen paardje heeftJa jongens he die stoer willen lijken