Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik het zelf mocht bepalen had ik haar al doorgereden Maar de gene die me les geeft vindt dat ik er nog niet aan toe ben om een jong paard door te rijden.. *en eigenlijk heeft ze daar ook wel gelijk in* Ik zit pas 2 jr in deze stijl.. maar het jeukt wel hoor.. ik doe alles al met r, behalve het rijden zelf..
dat maakt het voor mij ook een stuk makkelijker er toch niet stiekem op te klimmen 
shar_ianne schreef:Maar ik moet wel zeggen dat ik al het commentaar wat ik altijd maar krijg op de Tinkers flink zat begin te worden.
.
!!! Zal wel geweldig voelen.
. Gaat het alweer beter met je rug?
!! Hij kent je goed!
. Ben zo bang dat ze haar raken. Sluit haar dan maar even op.

Ik heb wel weer een leuk verhaal om te vertellen.
, met een andere eigenaar
)

niet té zot hè
en zie dat je zelfs je woonplaatsnaam hebt aangepast hebt
klinkt als heerlijk dagje en nu moe en voldaan achter computer
en Janet die daardoor lekker met Ziggy op pad is geweest
zal wel ff wennen zijn dan als ze tijdje weg is...
en Chayenne kijkt idd alsof ze dit al jaren doet
en later onder zadel
achteraf gezien misschien best onverantwoord maar zij vertrouwde ons en wij haar
idd is alweer zo de 1ste 
Maya uh nee sinds gister alweer 10 blz die ik nu dus bij aan t lezen ben ...
huis slagveld
maar wel gezellig gehad
heb het idee dat als je zelf maar vrolijk op je paard zit en je eigen ding doet en idd realistisch bent het allemaal wel meevalt
kreeg juist ook ontzettend veel super leuke opmerkingen
ook van jury's!
O zou willen dat de mijne ook zo zou blijven staan
en mijne kon ik juist helemaal niet op de trailer opzadelen dan kreeg ik haar er met geen mogelijkheid meer uit
Daar organiseren wij Koudbloedenwedstrijd!! Binnenkort nog vergadering en dan als het goed is alle info op website enzo en kan ik ook topic aanmaken
smiddags nog wel cake gebakken
want schoonzusje kwam voor 1st met kleine op visite ging goed

? )
poging twee, misschien gaat het beter met de computer uit en ik in bed. Grit schreef:Oh, Lucy, zo te lezen wordt er volgende week niet alleen naar de hengsten gekeken. Jij wordt ook in de keuringsring gezet en krijgt zo te lezen wel een hoge premie
Leuke foto's....