Ohh lekker Maya! Succes Ik moet deze week een marktplaats voorbereiden.. Geen idee nog hoe word pas morgen uitgelegt, en vrijdag word dat uitgevoerd We hebben 1 jongen in de klas, waar ik absoluut niet meer in het groepje wil! Echt zo'n uitslover Ben dus benieuwt..
Leon dus ook laat op voor jou doen en Pradaatje komt nog later
Guppekop dat was wel ff schrikken ... Ik hoop idd met Say aanwezig te zijn in Leusden (en anders misschien zonder Say ) Hopelijk daar weer net zo leuk als de andere tinkerdagen Zo tijdens de tinkerdagen krijg ik ook eindelijk wat foto's van mezelf op Say normaal ben ik namelijk vaak degene die foto's maakt dus dan sta ik er nooit op
Hier gelukkig idd ook eerst DA dan mij
Sita ik zou daar ook niet tegen kunnen hoemeer ze iets verplichten/ aan banden leggen hoe meer ik er tegenin wil gaan en zachtjes regen hier is het steeds Stortbui, droog, zon, stortbui ... enz idd net herfst
Rom zus in been geschoten, maar verder wel rustig hier is het ook gewoon erg rustig
TK gaat weer beter en ook zadel gepast nu nog kleur kiezen ...
Maya fijn zo'n buurt die helpt, hier gelukkig ook zo Ja ik ben soms erg hè met smiles maar het past dan zo goed bij de tekst en ze hebben me in het begin nogal eens verkeerd begrepen dus daardoor ben ik (veel) smiles gaan gebruiken Eetze
Pradaatje --> Toch apart trouwens dat zo'n leuke spontane meid zo'n last heeft van onzekerheid e.d. dat verwacht je toch niet ... maar idd zoals gezegd wordt in het topic nieuwe school nieuwe kansen en idd je bent vaak zelf het strengst tegen jezelf ze kunnen ook gewoon naar je leuke kleren, je leuke haar enzo kijken maar zelf maak je er dan stiekum toch iets negatiefs van --> je moet maar denken laat iedereen maar l ullen "ik ben zoals ik ben" maarja da's makkelijker gezegd dan gedaan ... SUCCES met alles!!!
Ben net terug van bedrijf waar ik voor het laatst kwam toch wel raar daar kwam ik ondertussen alweer 2 jaar voor mijn werk ... maarja daar komt wel weer iets anders voor terug
Vanmiddag ook nog ff naar Mam er is iets verkeerd gegaan op de computer. Ze kan haar mail niet meer vinden ... kunnen we meteen weer bijkletsen en koffieleuten