Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben 1 jongen in de klas, waar ik absoluut niet meer in het groepje wil! Echt zo'n uitslover
Ben dus benieuwt..
Leon dus ook laat op voor jou doen en Pradaatje komt nog later
Guppekop dat was wel ff schrikken ... Ik hoop idd met Say aanwezig te zijn in Leusden
(en anders misschien zonder Say
)
normaal ben ik namelijk vaak degene die foto's maakt dus dan sta ik er nooit op

Sita ik zou daar ook niet tegen kunnen hoemeer ze iets verplichten/ aan banden leggen hoe meer ik er tegenin wil gaan
hier is het steeds Stortbui, droog, zon, stortbui ... enz idd net herfst 
Rom zus in been geschoten, maar verder wel rustig
hier is het ook gewoon erg rustig 
nu nog kleur kiezen ...
Ja ik ben soms erg hè met smiles maar het past dan zo goed bij de tekst en ze hebben me in het begin nogal eens verkeerd begrepen dus daardoor ben ik (veel) smiles gaan gebruiken 
Pradaatje --> Toch apart trouwens dat zo'n leuke spontane meid zo'n last heeft van onzekerheid e.d.
dat verwacht je toch niet ... maar idd zoals gezegd wordt in het topic nieuwe school nieuwe kansen en idd je bent vaak zelf het strengst tegen jezelf
ze kunnen ook gewoon naar je leuke kleren, je leuke haar enzo kijken maar zelf maak je er dan stiekum toch iets negatiefs van
--> je moet maar denken laat iedereen maar l ullen "ik ben zoals ik ben" maarja da's makkelijker gezegd dan gedaan ... SUCCES met alles!!!
da's lastig maar heb ik ook wel ooit
erg is dat hè ...
Alleen ik heb nog honger..
ei of raket ook helemaal geen verschil ...
Pradaatje schreef:Ik heb trek ook in ei op brood. Maar wij hebben geloof ik geneens eieren. Even kijken voor een raket

Pradaatje schreef:Oh oke.. Wou het gewoon even melden