Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rijden ging lastig door bevroren bodem, dus alleen gestapt... nu zijn we in de gang nieuwe plinten aan het aanbrengen, zo lekker douchen...
Nee, hier waren de tuinslang, de kraan en de watertoevoer naar de automatische drinkbakken bevroren. Vanmorgen even staan bikken in de speciekuipen waar ze overdag water uit krijgen
. Babet was zelf al hard bezig met het ijs wegbijten, die is echt verdraaid handig met dat soort dingen, maar ik besloot haar toch maar even te helpen
.
mooie foto's geizen! war wordt boyan al groot zeg! Je hebt echt mooie boxen Dianne!!
zijn kont komt al tot 10cm onder mijn schouder
hahaha 

Wel koud, moest op de fiets naar de stad, was blij met mijn muts, sjaal en warme handschoenen 
dinsdag is de deadline, en of het een voldoende wordt of niet, ik zal blíj zijn als ik de hele rotzooi heb ingeleverd

Ik ben echt van de korte manen bij Fjorden, omdat het anders vaak net niets is, niet lang en niet kort. Maar zo lang vind ik ze echt prachtig
Was alleen, proef uit het hoofd gereden, wat heerlijk relaxt is dat toch..
Had hem even in de stal gezet om te drogen, en wilde daarna zijn manen en staart nog even vlechten.. Denk maar niet dat hij uit die stal wilde komen! Hij bleef met zijn voeten voor de drempel lekker staan met zo'n blik van "Het bevalt me wel hier, warm water, aandacht, schone box.. Ik blijf!"
Na even ruziemaken heb ik gewonnen en was hij er uit..
En heb hem weer schoon en droog bij ITS afgeleverd..
Nu nog kijken wat hij van witte hekjes vind..

ben helemaal niet van de NLse spelletjesprogramma, maar dit is echt hilarisch

Mijn moeder leest voor, en die kan absoluut niet met apparaten overweg dus dat wordt hem zowiezo niet..

Moet om 9:00 al starten! 

...Ben benieuwd of Benson al wakker is dan.. Ben van plan om 7:00 op stal te zijn..