Pfff... Hoop bijgelezen, maar lang niet alles onthouden..
Falke is leuk!!
Heb vandaag echt een mega drukke dag gehad, om 8:00 zat ik in de auto opweg naar concours, eerste winstpunt in het Z1 binnen gesleept..!!
Was alleen, proef uit het hoofd gereden, wat heerlijk relaxt is dat toch..
Toen paard thuis brengen en door naar stage, Benson opgehaald, meegenomen naar de manege om te rijden. Hij is zo fijn te rijden, brult 1x keihard bij het binnenkomen, en daarna kunnen alle andere paarden om hem heen galopperen, hij geeft er geen snars om..
Na het rijden heb ik hem mee naar m'n huis genomen, lekker gewassen met de warme kraan, meneer kreeg gelijk kapsones..
Had hem even in de stal gezet om te drogen, en wilde daarna zijn manen en staart nog even vlechten.. Denk maar niet dat hij uit die stal wilde komen! Hij bleef met zijn voeten voor de drempel lekker staan met zo'n blik van "Het bevalt me wel hier, warm water, aandacht, schone box.. Ik blijf!"
Na even ruziemaken heb ik gewonnen en was hij er uit..
En heb hem weer schoon en droog bij ITS afgeleverd..
Oh ja, moest ook tussendoor mijn moeder nog van de kerstmarkt plukken met der spullen, en ben net thuis van de manege, moest "even" de manegepony's wassen en opvlechten voor de onderlinge van morgen..
Over de onderlinge gesproken.. Benson en ik zijn er klaar voor! We doen ook mee in het B!
Nu nog kijken wat hij van witte hekjes vind..
En nu ga ik eten, douchen en naar bed!