dat is idd schrikken
dat de stalhouder nog niets gemerkt had ???
dat vind ik wel kwalijk
was hier ook een keertje zo met een ponny die moeilijk onder het zadel was (van een pension klant die er niet mee overweg kon) dus of ik dat dier eens kon pakken ????
1 e keer ging super 2 de keer na de galop werd ze loom (was net 20 min bezig) dus ik haar na 10 op stal weer gezet
ponny direct plat nek strekken en ogen die er zo uit konden vallen, en op dat moment begon ik nattigheid te voellen dus ik stappen met dat ding
dat had ik van een uur of 11:30 tot 12:30 volgehouden waarna er nog nog geen verbetering was
ondertussen was de eigenaar geweest (die had les op een andere ponny omdat ze dr eigen niet aan kon) zegt ze met een grote bek : ik wil nu dat je MIJN ponny terug zet ik vind helemaal niet leuk dat jullie haar gepakt hebben !!!
dus ik was al helemaal vlauw na ik nog eens van de staleigenaar gehoord had "dr is niks aan de hand zet maar weer terug op stal"
dus ik was poep vlauw ding op stal gezet (mijn) zweet deken opgelaten omdat ze er anders ook nog eens verschrikkelijk nat van werd en ik naar huis ge gaan met de gedachte daar gaat weer een braaf paardje door dat er mensen hier een betonnen plaat voor hun knar hebben arm dier
komt om een uur of 3 / 4 de vader van dat meisje aan de deur deken terug brengen
ik werd erg bedankt en had de ponny mischien wel gered
de da was geweest en had gezegd als ik nog een uur later was geweest had je dr kunnen brengen en had ze onder het mes gemoetten wat de eigenaren niet konden betalen dus was het rip geweest
sins dien zoek ik echt een stalling waar ze de paardjes in de gaten houden
waar ik nu ook sta heb ik ook direct gezegd " vertrouw je het niet direct da bellen en dan pas mij ik ben er voor verzekerd"
het werd mij ook op het hart gedrukt dat dat ook zou gebeuren
dat is zeker wel een rustgevender gevoel dan ik anders zou hebben
sil betekend alles voor me en als ie de pijp uit zou gaan omdat zo'n kloot fiool een plaat voor zijn knar heeft dan heeft ie aan mij een verkeerde
een ongeluk kan gebeuren en je ziet ook niet alles maar als je het weet vind ik het schaamtelijk
berdien have fun !!!